י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

חשד: שיתוף פעולה בין חברת נדל"ן לארגון פשע

בית המשפט האריך את מעצרם של ארבעה חשודים המעורבים בפרשה • שמות החשודים עדיין אסורים לפרסום

צלם: פלאש 90
צלם: פלאש 90

היום (ג) הותר לפרסום, כי היאחב״ל מנהלת יחד עם יחידת יהלום ברשות המיסים, בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ובליווי פרקליטות המדינה, חקירה שעניינה חשד לביצוע עבירות מרמה, הלבנת הון ועבירות מס על ידי מספר חשודים העוסקים בתחום הנדל"ן וחשודים המזוהים עם פעילות ארגון פשיעה.

על פי החשד, חברו גורמים בחברה ציבורית בתחום הנדל"ן לחברה קבלנית פרטית על מנת להזרים כספים לגורמים המזוהים עם פעילות ארגון פשיעה. החשד הוא כי מאז שנת 2007 חברו שני קבלנים העומדים בראש החברה שנסחרת בבורסה, והלבינו כ-60 מיליון שקלים מכספי החברה, כרווחים ממכירת דירות בפרויקט מגורים באילת. הכספים הועברו לארגון הפשיעה.

עם הפיכת החקירה לגלוייה, פשטו חוקרי היאחב"ל על משרד החברה בירושלים, החרימו מסמכים וציוד לצורך סיוע בחקירה, וזמן קצר לאחר מכן עצרו את החשודים בבתיהם.

במסגרת הפרשה, בית משפט השלום בראשל"צ האריך עד 26.5 את מעצרם של ארבעה חשודים שנעצרו אתמול. היחידה עיכבה אתמול מעורבים נוספים לחקירה וכן ערכה חיפושים בבתי החשודים, במשרדיהם ובזירות נוספות במסגרתם נתפסו מחשבים ומסמכים וכן רכוש/חשבונות לצרכי חילוט.

הבוקר עצרה היחידה גם את יצחק אברג'יל, המזוהה עם פעילות ארגון פשיעה, בחשד למעורבות בפרשה ועיכבה נוספים לחקירה. מעצרו הוארך בשבעה ימים.

ארבעת החשודים שמעצרם הוארך בשישה ימים, הינם שני אחים קבלנים ושני קבלני משנה מחברה קבלנית גדולה, כאמור שמותיהם ושמות החברות נאסרו לפרסום.
ארגון פשע מעצרים מרמה הלבנת הן יאחב"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד