כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

כמעט אסון כפול: בנו של מנחם שטארק נשדד

כנופיית נערים שדדה את אופניו של אברהם שטארק בן ה-11 באיומי סכין • למזלו, עובר אורח הבחין בשוד וזעק לעזרה

בנו של שטארק. צילום ארכיון
בנו של שטארק. צילום ארכיון

אברהם שטארק, בנו בן ה-11 של ר' מנחם שטארק הי"ד, שנשדד, נחטף ונרצח באכזריות, נשדד גם הוא אתמול (ב) באיומי אקדח, על ידי קבוצת נערים מקומיים שהתנפלה עליו ואיימה להרוג אותו ולשדוד את אופניו.

ה'ניו יורק פוסט' מדווח כי המקרה אירע אתמול בשעה שבע בערב בפינת הרחובות לורימר ויוניון בשכונת ויליאמסבורג. על פי הדיווח, רכב אברהם בן ה-11 על אופניו כאשר קבוצת נערים כיתרה אותו ודרשה אותם.

הילד סיפר כי אחד התוקפים שלף סכין ואיים לרצוח אותו אם לא יקבל את דרישתם. עובר אורח שהיה עד למקרה החל לצעוק לעזרה, הנערים הפילו את הילד מאופניו וברחו עמם.

לדברי המשטרה אברהם לא נפגע, ואופניו אותרו במרחק כמה רחובות מהאירוע. המשטרה ומתנדבי ארגון השומרים מיהרו לבדוק מצלמות אבטחה באזור האירוע, במטרה לנסות לזהות את השודדים.

השמועה על ניסיון השוד נפוצה במהירות ברחבי השכונה, ונושא פענוח הרצח שוב עלה לסדר היום.

כזכור, לפני שבוע פנתה המשטרה לעזרת התושבים בשכונה, וביקשה מכל מי שהיה בליל החטיפה ברחובות הסמוכים למקום החטיפה וראה משהו חריג, שיפנה למשטרה בקו טלפון מיוחד. לפני שבועיים עצרה המשטרה צעיר המתגורר בשכונת קראון-הייטס הסמוכה וחשוד כמי שנהג ברכב. העצור הודה כי הוא וחבריו חטפו את שטארק במטרה לשדוד את כספו. למרות זאת, מאז אותו מעצר מתקשה המשטרה לעצור גם את שותפיו לרצח.
אברהם אופניים שוד ויליאמסבורג מנחם שטארק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד