א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

תאונה קשה באשדוד: ילד חרדי בן 10 נפצע קשה

הילד רכב על אופניו סמוך לבית העלמין המקומי, ונפגע מרכב חולף • מצבו קשה מאוד • התפללו: דניאל בן לירז

צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א

ילד רוכב אופניים נפצע היום (ג) באורח קשה, לאחר שנפגע מרכב חולף סמוך לבית העלמין באשדוד.

בשעות אחר הצהרים, מעט לפני השעה 17:00, ילד בן 10 רוכב אופניים נפגע מרכב חולף בשדרות משה סנה באשדוד. כונני איחוד הצלה וצוותי מד"א העניקו לילד טיפול רפואי ראשוני, הוא פונה עם פגיעה רב מערכתית לחדר הטראומה בבית החולים קפלן ברחובות.

בוחני תנועה ממשטרת לכיש חוקרים את נסיבות התאונה. מחקירה ראשונית עולה כי הילד התפרץ לכביש בעת שרכב על אופניו, כלי רכב שהגיע מצפול לדרום פגע בו, והוא נפצע קשה.

פאראמדיק מד"א שי אלאזמי שהגיע למקום סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד, ילד כבן 7 נפגע מרכב ושכב בצד הכביש במרחק של כ-15 מטרים מהאופניים, הוא היה בהכרה מעורפלת עם פגיעה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח, שכלל הרדמה, הנשמה וטיפול חירום לפגיעה קשה בחזה. לאחר שמצבו התייצב מעט הוא פונה בניידת טיפול נמרץ".

יצחק הופמן חובש איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בילד כשהוא ללא הכרה לאחר שנחבל בראשו כתוצאה מפגיעת רכב, אני וחובשים נוספים הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשמצבו מוגדר קשה, כוחות משטרה פעלו בזירה לבדיקת נסיבות התאונה".

מספר דקות לאחר שהילד פונה לבית החולים, הדבר נודע להורים המתגוררים בסמוך, והם נסעו לשהות לצד בנם בבית החולים.

אופיר לוי, דובר בית החולים קפלן, אומר ל'בחדרי חרדים' כי "צוות רב מערכתי מטפלים בו כעת בחדר המיון, ונאבקים על חייו". מצבו קשה מאוד.

העתירו בתפילה עבור הילד דניאל בן לירז לרפואה שלמה.

צילום: דודי שפריי - חדשות 24














ילד פצוע קשה חרדי אופניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד