י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

"מחץ אותי לגדר וישב לי על הראש" • האזינו

האברך שנעצר בחשד לתקיפתו של יחזקאל אריאל, מאשים: "הוא ישב לי על הראש כמה דקות, אנשים צעקו לו 'אתה הולך להרוג אותו', הוא היכה אותי בכל הגוף" • פרקליטו, עו"ד משה מורגנשטרן: "מרשי הגיש תלונה נגד אריאל, הוא טוען שהוא הותקף ראשון" • האזינו לראיון עם האברך רגע לפני שנעצר וצפו בתמונות מהחבלות שספג

יחזקאל אריאל
יחזקאל אריאל

העיר מודיעין עילית עדיין סוערת בעקבות מעצרו של האברך החשוד בתקיפת יחזקאל אריאל, עוזרו של יו"ר סיעת בני תורה המקומית, אבי ברגר, אשר כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים', נטען על ידי אברכים תושבי העיר כי הוא בעל עבר נפשי.

מאידך גיסא, מתברר כי קיימת גם גירסא הפוכה, ולפיה אריאל היה זה שתקף את האברך בתחילה. בראיון ל'מרכז החדשות', מעט לפני שהסגיר את עצמו למשטרה, טוען האברך כי הותקף על ידי אריאל.



"התפללתי במניין של 8:15 בבית כנסת שנקרא 'בית תפילה', כאשר יצאתי מהתפילה בסביבות 9:05, כשאני יורד במדרגות, נצמד אלי האיש שנקרא אחראי על כל המפלגה של הפלס והעץ במודיעין עילית. הוא נתן לי דחיפה חזקה לכיוון הגדר ומחץ אותי אליה, כשלא היה לי ברירה אלא להידחף חזרה כדי להשתחרר", הוא מספר.

"באותו רגע הבנאדם הזה איבד עשתונות וסובב את עצמו לכיווני ונכנס בהתקף לדו קרב והתחיל לפצוע ולהשתמש בכל הכוחות לעברי, לשבת לי על הראש, אנשים מלמטה התחילו לצעוק לו תעזוב אותו אתה הולך להרוג אותו. יש לי סימנים של חבלות בכל חלקי הגוף. רעדתי מפחד כמה שעות לאחר מכן, פשוט לא ידעתי מה לעשות".

"אחרי שהוא ישב לי על הראש במשך כמה דקות לא הייתה לי ברירה אלא להתגונן ולשמור על עצמי. איכשהו הבנאדם התגלגל ואז ברחתי מהמקום והלכתי הביתה", סיפר האברך.

פרקליטו, עו"ד משה מורגנשטרן, מספר ל'בחדרי חרדים' כי מרשו הגיש תלונה נגדית, אך לפי הידוע לו אריאל עדיין מסתובב חופשי. "לטענת מרשי הוא הותקף ראשון על ידי אריאל, כפי שהוא סיפר באריכות בראיון", מסכם מורגנשטרן.









מותקף אברך קרית ספר מכות מרכז החדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד