כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

מקורבי הגרש"מ עמאר: "מסע רדיפה נגד הרב"

מקורביו של הראשל"צ מאשימים: צמרת ש"ס מפעילה לחצים לבטל כל הופעה ציבורית שלו • "לא יצליחו לפגוע ברב"

הגר"ש עמאר בהדלקה. צילום: אהרן והב
הגר"ש עמאר בהדלקה. צילום: אהרן והב צילום: באדיבות המצלם

האם הרדיפה אחר הראשל"צ הגרש"מ עמאר נמשכת?

תקופה קצרה לאחר חג הפסח וסדרת האירועים שנערכו בו זמנית על ידי הראשל"צ ובמקביל על ידי נשיא מועצת החכמים של ש"ס הגר"ש כהן, מתברר כי המלחמה ומסע הרדיפה כנגד הרב עמאר אינם פוסקים.

ממידע שהגיע ל'בחדרי חרדים' עולה, כי מארגני אירוע הכנה למתן תורה לקראת שבועות, שיערך ככל הנראה באצטדיון רמת גן, התקשרו להזמין את הגרש"מ עמאר ולכבדו בהשתתפות באירוע. אך במפתיע, מספר ימים לאחר מכן התקשר יוזם ומארגן האירוע לגרש"מ והתנצל בפניו על כך שמכיוון ו"מופעלים עליו לחצים כבדים מצידם של מקורבי הגר"ש כהן שלא להביא לאירוע את הגרש"מ, מפני שאם הגרש"מ יגיע לאירוע - הם יאלצו לבטל את הגעתו של נשיא מועצת החכמים, לכן הוא מבקש מהגרש"מ לוותר על השתתפותו"..

"זה לא חדש לנו", אומר ל'בחדרי חרדים' אחד מבני ביתו הקרובים של הגרש"מ עמאר, "מתנהל מסע רדיפה כנגד כל הופעה ציבורית מתוכננת של הרב. אך הם לא יצליחו לפגוע באהדה וביראת הכבוד לה זוכה הרב מכל שכבות הציבור. מספיק להביט באלפי האנשים שהגיעו להשתתף בהדלקה שעשה הגרש"מ במירון - בכדי להבין את הכבוד וההערצה הציבורית שיש לרב".

בסביבתו של הרב עמאר מאשימים את יו"ר ש"ס בהפעלת הלחצים. "אין לנו ספק שהגר"ש כהן מעצמו מכבד את הגרש"מ כראוי לו, ובוודאי לא הוא אשם בנעשה. זה מסע לחצים פוליטי שמגיע מצמרת ש"ס", הם אומרים.

מאידך, בשיחה עם מארגני האירוע קשה להבין האם הם מאשרים את הדברים. "אני לא מתראיין בכלל לכלי תקשורת", אומר ל'בחדרי חרדים' הרב פנחס ראובן, ממארגני האירוע. "הדברים שאתה מציג אינם נכונים. לא ידוע לי על מישהו שהתקשר לגרש"מ עמאר ואמר לו דבר כזה. אנחנו פועלים בכל דרך בכדי להביא את כל רבני יהדות ספרד לכינוס המתוכנן, ורוצים להרבות כבוד שמים ולא חלילה להיפך".
עמאר ראשון לציון אירוע מתן תורה פנחס ראובן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד