י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

המשטרה ביטלה ערר והחשוד בתג מחיר שוחרר

צעיר בן 25 תושב יקנעם שהמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו - שוחרר בידי בית המשפט, המשטרה ערערה וחזרה בה

תג מחיר. צילום ארכיון
תג מחיר. צילום ארכיון

לבית המשפט המחוזי בנצרת הובא היום (ד) צעיר כבן 25 תושב יקנעם, אשר נעצר בחשד למעורבות בארועי "תג מחיר" ברחבי העיר בתקופה האחרונה.

אמש הורה בית משפט השלום בעיר על שחרורו ממעצר, אך המשטרה ביקשה את עיכוב ביצוע ההחלטה וערערה לבית המשפט המחוזי בדרישה להורות על המשך מעצרו.

אולם לאחר דיון בלתי פורמלי, במהלכו הבהיר שופט בימ"ש המחוזי דני צרפתי כי לא יקבל את ערר המשטרה, החליטו חוקרי המשטרה לחזור בהם מבקשת הערעור והעצור שוחרר למעצר בית למשך שבוע.

"ביהמ"ש המחוזי עיין בחומר הראיות, סבר שההחלטה של בימ"ש השלום מוצדקת ושהתשתית הראייתית לא מצדיקה הארכת מעצר", אמר לאחר הדיון עו"ד רן שחם שייצג את העצור מטעם ארגון חוננו. "בכך קיבל השופט את העמדה שלנו, והמליץ למשטרה לחזור בה מהערר".

אתמול ביקשו חוקרי המשטרה להאריך את מעצרו של הצעיר בלא פחות משמונה ימים, אולם שופטת בימ"ש השלום השופטת לילי יונג-גפר קיבלה את טענותיו של עו"ד שחם והורתה על שחרורו של העצור.

"לאירועים ביקנעם יש הד תקשורתי שעלול להשפיע על שיקול הדעת של גורמים שונים", אמר בתגובה לשחרור עו"ד רן שחם מחוננו. "נראה שהמשטרה הזדרזה לבקש את הארכת מעצרו של החשוד שהינו אדם נורמטיבי ללא הרשעות קודמות, וזאת ללא שהיה בידה תשתית ראייתית מספקת. לשמחתנו בית המשפט המחוזי קיבלת את עמדתנו והעצור שוחרר".
תג מחיר יוקנעם שחרור עצור השלכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד