י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

חג לבן: בואי לעצב את שולחן הביכורים

רגע לפני החג הכי חלבי בשנה, אספנו לכם כמה רעיונות לסידורי שולחן בלבן, עיצובים ורעיונות המתאימים לגוון הלבן - השולט בשולחן החג • אווירה נקיה ואסתטית, שילובים יצירתיים וצבע מנצח

הום סנטר
הום סנטר

שבועות הוא החג הלבן, החג בו הבית מתקשט בירק פרחים והרבה חגיגיות. הצבע הלבן היה מאז ומתמיד הצבע המנצח ב "גלגל הצבעים", צבע שנבחר כצבע בטוח, זוהר, אלגנטי, פשוט, נקי ולא מסובך ויחד עם זאת משתלב בכל אביזר או אלמנט מעוצב שנבחר בצבע לבן או צבע נוסף, בולט יותר בשטח או בחלל על פני צבעים אחרים.

שולחן חג השבועות מורכב מכלים לבנים, באווירה נקיה ואסתטית, בחנויות קל למצוא מבחר עשיר של כלים מעוצבים בגווני הלבן, המאפשרים לנו שילובים יצירתיים עם חומרים טבעים ומאכלים חלביים.

ניתן להשיג ברשתות הום סנטר:





1. אפשר לשלב צלחות במספר גוונים שונים ובגדלים שונים כדי לקבל אפקט מיוחד ופיסולי כמערכת הגשה לדוגמא : צלחת מרובעת לבנה גדולה בצבע לבן ועליה מונחת צלחת עגולה בצבע ירוק ועליה צלחת נוספת קטנה יותר בצבע לבן.

רשת fox home




2. מומלץ להוסיף לעיצוב השולחן שיבולים כמו כן ניתן להיעזר בענפי אקליפטוס בתוך אגרטלים
גבוהים אשר נותנים מראה רענןו כפרי. ניתן גם להוסיף עלי אקליפטוס טבעיים בשילובי פרחים יבשים או פרחי משי.

מגש מאורך 40 שח להשיג בכלים שלובים, דיזינגוף 229




3.שילוב צבעים של צבעי הפסטל ולבן אידיאלי לשבועות: צלחות לבנות גדולות מחולקות או שקופות, לצד כלים בצבע נוגד או כל צבע אחר מהצבעים הכחולים, הירוקים. היכולת לקחת כלים בצורות שונות ובגוונים שונים (טורקיז ולבן) במטרה להרכיב מהם מערכת אוכל או הגשה, יוצרת גיוון מעניין ומלא כוח על השולחן

פירמידת צלחות הגשה כמזנון להשיג בהום סנטר




4.לבן צבע מנצח: צבעי הלבן, השנהב, השמנת הם צבעים חגיגיים, גם סט האוכל הכי פשוט בלבן יקבל מראה תיאטרלי יותר עם נעמיד במרכז השולחן אגרטלים גבוהים מבמבוק עם בוגנוויליות משתלשלות. סידור השולחן המשלב אלמנטים מהטבע יוצר רושם והשראה ואפילו רק בשביל התחלה עד שכולם ישבו מסובים יחד מסביב לשולחן.

הום סנטר




5. מומלץ מאד לסדר את האוכל כמנות אישיות, בתוך צנצנות קטנות, על גבי פרוסות בגט ואפילו נעוצות במזלג

הום סנטר





6.מגשי קומות במרכז השולחן משדרגים מאד את סידורי פירות, ירקותו גם פרחים.

הום סנטר




מעמד מתכת 2 קעריות 179.90 שח להשיג ב FOXHOME.





7.החומרים הטבעים מתחברים מאד לחג וללבן בכלל מומלץ לשלב עץ, ניתן להניח על השולחן חציר וסלסלות מקש

הום סנטר




8. השתמשו בעוגות עגולות ובכלל כחלק מהעיצוב כשהם מוצגות במגשים עם רגל ופעמון עוגה לאווירה מרשימה

רשת fox home




9 ומה הולך יותר טוב משילוב של גבינות ויין?! גג'טים של יין: סט טעימות ליין מבית Vacu Vin , הסט כולל 8 מסמני כוסות בצבעים שונים, על מנת למנוע בלבול בין השותים, מד טמפרטורה ליין, המסמן מתי הגיע היין לטמפרטורה הנכונה לשתייה, זוג פיות מזיגה נוחות, למזיגה חלקה של היין ללא טפטופים מיותרים, ומחרר יין, המעשיר את היין בחמצן תוך כדי מזיגתו, ו"פותח" אותו.
לחיים!

בראס מחרר ליין מתוך סט 199 שח



מד טמפרטורה ליין בראס מתוך סט 199 שח




10.עריכת שולחן החג על רהוט גן בתוך הגינה או המרפסת מתחבר תמיד לאווירת חוץ, אם עורכים שולחן לארוחת ערב, אפשר להעמיד עששיות לא רק על השולחן אלא גם מסביב ולתלות מעל העצים. בנוסף גם לפידים דולקים מבמבוק התקועים בתוך האדמה (גם נגד יתושים) יוסיפו מראה דרמטי.
חג רעיונות שבועות שולחן סידור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד