כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

אייכלר לפירון: "שר חינוך פלשתיני טוב ממך"

ח"כ ישראל אייכלר תוקף במילים חריפות את שר החינוך הרב שי פירון: "רק שונא יכול למנוע תקציב מילדים"

הרב שי פירון. צילום: פלאש90
הרב שי פירון. צילום: פלאש90

ח"כ הרב ישראל אייכלר לפירון: "עדיף שר חינוך פלשתיני, ממך".

בדיון במליאה תקף חבר הכנסת (יהדות התורה), ישראל אייכלר את שר החינוך, על רקע הקיצוצים הקשים כנגד החינוך החרדי - שמטרתן - לגרום לציבור החרדי לעבור לזרם הממלכתי כדי שהמדינה תוכל לשלוט בתכנים החינוכיים.

אייכלר תקף את שר החינוך והשווה את דבריו כלפי החינוך הערבי מול הדברים שנאמרו על החנוך החרדי.

"משפט חשוב אמר שר החינוך", פתח אייכלר בנאומו במליאה: "חייבים לתת תקצוב דיפרנציאלי ולהעדיף ילדים בעשירונים התחתונים ולעזור להם יותר". עכשיו בא ההמשך: "כי ילד ערבי הוא ילד שמגיע לו חלום, מגיע לו עתיד וחיים של משמעות". אני שואל: למה רק ילד ערבי? למה ילד חרדי עני, אינו זכאי למה שמקבל ילד ערבי", כך הגיב ח"כ הרב ישראל אייכלר על דברי שר החינוך שי פירון בזכות העדפת ילדי העניים שרובם ערבים.

"מדובר: בשנאה. רק שונא יכול למנוע מילדים בכיתות א' וגן ולהפלות אותם לרעה. הרי אתם אוהבים לעשות השוואה ביניהם. הפעם העדפת גם ערבים על חרדים" טען הרב ישראל אייכלר והוסיף:

"שר החינוך טען כי בארצות הברית, בכלל לא נותנים תקציב לחינוך לא ציבורי. גם אתם יכולים להכריז על מדינת כל אזרחיה בין הירדן והים, מדינה דמוקרטית בהפרדה בין דת ומדינה, כמו באמריקה, בלי הבדל דת ולאום. או אז גם נוכל להעדיף שר חינוך פלשתיני דמוקרטי, מאשר שר חינוך עויין כמוכם", סיכם הרב אייכלר.
אייכלר פירון שר החינוך ערבי פלשתיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד