ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

חיים ישראל באלבום 13: סיפור חיי ו'כוכבים'

האלבום ה-13 של היוצר המצליח מחולק ל-2 • אלו סגנונות ושירים מחכים לכם בתוכו? • מילים, לחן והפקה: אודי דמארי

חיים ישראל באלבום 13: סיפור חיי ו'כוכבים'

הזמר והיוצר חיים ישראל משיק אלבום חדש - 13 במספר, בפורמט של שני חלקים. חלקו הראשון נושא את השם סיפור חיי והשני קרוי כוכבים. האלבום מכיל 22 רצועות שמתוכם יצאו שלשה סינגלים. הבלדות "סיפור חיי" ו"כוכבים" שנושאות את שמות האלבום, ו"אהבה מדור לדור" בקצב האתני.

באלבום מחכה לכם גיוון רב בסגנונות שונים פופ ים תיכוני "תן לי", "תודה על הקיים", ו"אדון עולם". מקצבים ים תיכוני אותנטיים "במזל", "איזה לילה". קצב הרטרו הישן בלחנים חדשים "מאושר", "כל הלילות" וחידוש ל"שיר הגיטרה" משנות ה-80. בלדות רוק "נדודים", "אתה לי אור", שיר חופה "יוצר האדם", ומוזיקה יהודית "גאולה" ו"כד יתבין". באלבום מתארחים האמנים יואב יצחק לפיוט המוכר "אעופה אשכונה" בלחן חדש, והזמר החסידי דודי קאליש "השבעתי".



עם צאת האלבום יוצא גם סינגל נוסף "זיכרונות" - לא רק מקצב רטרו, גם טקסט רטרו שבו חיים לוקח את המאזין עשרות שנים אחורה לילדות, לבית סבא וסבתא, לבית הספר, הדרך אל הבית הישן, טקסט שמעלה חיוך וגם דמעה לגעגועים.

מילים, לחן והפקה מוזיקלית: אודי דמארי.

חיים ישראל מסר לרגל האירוע: "כולי תקווה כי תהנו מכל רגע בהאזנה, ושקולי יצליח לגרום לכם לחוש את אשר חשתי אני במהלך הקלטת האלבום".
חיים ישראל לחן תקווה אודי דמארי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד