ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

ברכנו אבינו: סנדי שמואלי • להאזנה

סנדי שמואלי בדרך לאלבומו השמיני מבקש את ברכת ה': 11 רצועות מגוונות של שירים מקוריים ושירים מן המקורות, כולם פרי עטו. האלבום ייצא לקראת סוף הקיץ

עטיפת הסינגל 'ברכנו'
עטיפת הסינגל 'ברכנו'

סנדי שמואלי, אומן ישראלי אמריקאי מוכר, נערך בימים אלה להשלים אלבום מוסיקה יהודית נוסף, שמיני במספר. האלבום הוקלט בארץ בהפקה ישראלית לכל דבר. בימים אלה מגיע שמואלי ארצה כדי לסיים את העבודה על האלבום, שייצא אי"ה לקראת סוף הקיץ.

שמואלי אולי מתגורר בניו יורק, אך חי ונושם את ארץ הקודש כל הזמן. "כל החברים והמשפחה שלי גרים פה, אני מחובר לכל מה שקורה בארץ פוליטית, חברתית ואומנותית, שומע חדשות מהארץ בעברית ועוקב מקרוב אחרי כל מה שקורה. למעשה", מסביר שמואלי, "אני אומנם חי בגלות אבל מדבר כל היום רק בעברית..."

בכל ערב כמעט, מופיעים שמואלי ולהקתו בשמחות, לאורכו ולרוחבו של החוף המערבי. לפרנסתו, הוא עובד כמנהל מוסיקלי של ארבע ישיבות וקולג' בניו יורק. הוא מפיק הצגות ואירועים וכן מדריך ומלמד את המקהלות באותם מוסדות, "את הסיפוק הגדול ביותר אני מקבל כשמקהלות הילדים שרות את השירים שאני כותב, זה גם מחבר אותי למה שקורה היום..".

שמואלי (52) כבר לא ילד, אך מתחבר בקלות לסגנונות המוסיקה המעודכנים ביותר ונחשב ליוצר פורה בתחום המוסיקה היהודית, בת זמננו.

באלבום החדש 11 רצועות מגוונות של שירים מקוריים ושירים מן המקורות, כולם פרי עטו של סנדי שמואלי, את העיבודים וההפקה חולקים יחד שמואלי ואשר לוגאסי, מוסיקאי ישראלי בעל אולפן הקלטות בצפון.



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד