י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

לא עוצר לרגע: אשר בן חיים • להאזנה

עוד לא יבש הדיו על עטיפת אלבום הבכורה של אשר בן חיים והוא מפתיע עם סינגל חדש, שמח וקצבי: 'ממלכת כהנים' - להיט בטוח שיככב מן הסתם באלבום הבא

עטיפת אלבום הבכורה של אשר  - 'תשובה'
עטיפת אלבום הבכורה של אשר - 'תשובה'

רגע אחרי שיצא האלבום...סינגל חדש לאשר בן חיים: "ממלכת כהנים"

רק לפני כמה שבועות השיק בן-חיים את אלבומו הראשון, "תשובה". כעת הוא משגר לציבור שיר חדש שמח וקצבי - "ממלכת כהנים" - להיט בטוח שיככב מן הסתם באלבום הבעל"ט של אשר. הלחנים מגוירים, המילים מקוריות, עליהם חתומים האומן ורעייתו.

אשר בן חיים (28), נשוי ואב לילד, מתגורר בבת-ים. את תהליך החזרה בתשובה שלו הוא החל בזכות התקרבותו למורשתו של רבי ניסים יגן זצוק"ל. "שמעתי את הרב באחד מהתקליטורים המחולקים בקרנות רחוב, הצצתי ונפגעתי", הוא מספר בחיוך עדין.

כיום, אשר הוא אברך משי, המשקיע את רוב זמנו בלימוד תורה בכולל. בשאר הזמן, הוא שר שירי תודה לה'. "אני משתמש במתנת השירה שקיבלתי ע"מ לשיר לו, לפאר ולהלל". המוסיקה של אשר, נעה במנעד שבין מוסיקה ים- תיכונית לזו המכונה 'מוסיקה מזרחית אוטנטית'. לעיתים ילוו השירים בכינורות נוגים, לעיתים בבוזוקי צוהל וגם ראפ אמוני עדין ימצא את מקומו. אשר נותן קולו בשפות נוספות מלבד העברית: ערבית, יוונית וטורקית.

על העיבוד וההפקה המוסיקלית חתום חברו הטוב, כפיר סימן טוב. כאמור בימים אלה ספונים השניים באולפן בעבודה על האלבום השני, אלבום שיהיה "שמח וקצבי" יותר.


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד