כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

בורו פארק: מי גנב את השעון של המאורס הטרי?

המחותן רכש שעון יוקרתי, טקס האירוסין החל והוא ניגש להעניק אותו לחתן, הוא פתח את התיק ולתדהמתו - השעון נעלם • כנסו

פלאש90
פלאש90

איש מהאורחים שהשתתפו אתמול מוצ"ש באירוסין של זוג חרדי המתגורר בשכונת בורו פארק , לא ידע על הסאגה שעברו הורי הכלה באמצע האירוסין.

הכול החל כאשר מיד לאחר שבירת הצלחת , כשביקש אבי הכלה להעניק לחתן המאושר את השעון היקרתי שרכש לצורך האירוע. הצלמים כבר עמדו הכן, החתן המרוגש וחבריו כבר המתינו בסקרנות, אלא שמשהו התעכב, כשניגש אבי הכלה לתיק להוציא את השעון גילה כי הקופסא המהודרת נחתכה והשעון היוקרתי נעלם.

מהומה החלה במקום, אבל הושתקה מיד כאשר המוזיקה המשיכה כהרגלה. מתנדבי ארגון השומרים הוזעקו לאולם , והחלו בחקירה ובחיפושים. ר' יואל טברסקי, דוד הכלה, מספר את אשר אירע: "השעון היוקרתי היה מונח בתוך קופסא אורגנלית של השעון ועטוף כמתנה, השעון היה מונח בתיק ביחד עם דברים נוספים של הכלה. אבי הכלה הלך להלביש לחתן את השעון כשכל החברים שלו והצלמים עומדים בסקרנות והעסק מתעכב, התחילה התרוצצות , הקופסה הייתה קרועה שבורה ולא היה זכר לשעון, בקופסא נותרה רק תעודת האחריות של השעון".

הדוד ממשיך: "בהתחלה חשבנו שהמחותנת הוציאה את השעון מתוך הקופסא, כדי שיהיה מוכן , אבל אז התברר כי השעון נעלם. כדי למנוע בלאגן, נתנו הוראה לתזמורת להמשיך, לחשנו לחתן על האירוע והכול המשיך כרגיל. לא רצינו לעורר בלאגן כדי שהגנב לא יברח מהמקום. בינתיים הזמנו את ארגון השומרים. השומרים הגיעו למקום העמידו משהו מהם בדלת האולם כדי שישים עין על משהו חשוד אולי אחד העובדים הגויים שמנסה לברוח".

"המשטרה הוזעקה למקום וערכה חיפוש בתיקים של העובדים הגויים. המשטרה גם לקחת את סרט הוידאו של המצלמות המותקנות בכל הבניין לרבות באולם החתונה. השעון והגנב עדין לא נלכדו, אנחנו מקווים שהמשטרה תעבור על סרטי הוידיו ותמצא את הגנב, מדובר בשעון יוקרתי מאוד" אמר דוד הכלה.
בורו פארק אירוסין שען חתן גניבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד