כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

"למרות שלא הצבעתי בעד, אני תומך בחוק הגיוס"

מועמד האופוזיציה לנשיאות המדינה פואד בן אליעזר, מודה בראיון: אני תומך בחוק הגיוס • האם יפסיד את הקול החרדי?

פואד, יעקב נחומי
פואד, יעקב נחומי

המירוץ לנשיאות והקול החרדי: לקראת המועד האחרון להגשת מועמדות לקראת הבחירות לנשיאות בעוד יומיים והקרב המתחמם על קולות חברי הכנסת, התראיין מועמדה של מפלגת העבודה - פואד בן אליעזר לעיתון סופהשבוע (מעריב) והבהיר את כוונותיו ותכניותיו באשר לתפקיד הנשיא.

בין היתר התייחס בן אליעזר לסוגית הגיוס והצהיר כי למרות שלא תמך בחוק הגיוס שעבר במליאה בחורף האחרון הוא בעד החוק.

"כחבר באופוזיציה לא תמכתי בחוק של הממשלה", אמר בן אליעזר, "למרות שכשר ביטחון לשעבר רציתי להצביע בעדו. לדעתי רוב המתגייסים יצטרפו בהמשך למעגל העבודה, זה בום על קולי מה שזה יכול לעשות".

פואד אף התייחס לאפשרות שחברי יש עתיד ימנעו להצביע עבורו בשל כך שנמנע מלהצביע בעד חוק הגיוס ואמר "אף אחד לא יקח ממני את מה שעשיתי בצבא ובממשלה. עוד תראה, יהיו לי תומכים גם מיש עתיד, הם יבינו שהיה עלי לכבד את המשמעת האופוזיציונית".

כזכור, בין המועמדים המובילים לתפקיד הנשיא מתרחשת מלחמה לא קטנה על קולותיהם של חברי הכנסת כאשר על הקול החרדי מתמודד בעיקר ח"כ ריבלין מהליכוד הנחשב למקורב יחסית לחרדים ומולו ח"כ בן אליעזר מהעבודה.

אחת הטענות שנשמעו כנגד ריבלין היתה על כך שהצביע בעד החוק ואילו בן אליעזר שהינו באופוזיציה הצביע נגד, אולם כעת, אומר בן אליעזר בקולו כי עמדתו היתה בעד החוק ובכדי לקבל את קולותיהם של חברי יש עתיד הוא אף מצהיר על כך שהצביע נגד רק מכיון שהיה עליו לכבד את המשמעת האופוזיציונית.
פואד בחירות נשיאות גיוס אופוזיציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד