י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מתחמם: דליה ודליה הצטרפו למרוץ לנשיאות

יו"ר הכנסת לשעבר דליה איציק והשופטת בדימוס דליה דורנר השלימו איסוף עשר חתימות והצטרפו למירוץ • שכטמן - בערב

מי יגיע לבית הנשיא? צילום: ויקיפדיה
מי יגיע לבית הנשיא? צילום: ויקיפדיה

המירוץ ל"נשיאות" : יום לפני המועד האחרון להגשת מועמדות לתפקיד מצטרפות למרוץ שתי המתמודדות לתפקיד שהודיעו הבוקר (ב) על השלמת איסוף עשר החתימות הנדרשות בכדי להציג את מועמדותן ועל כך שהן מצטרפות למרוץ.

המועמדת הראשונה, יו"ר הכנסת לשעבר דליה איציק כבר הודיעה אתמול על השלמת החתימות אולם רק הבוקר הודיעה כי החליטה להצטרף למירוץ. שופטת ביהמ"ש העליון לשעבר דליה דורנר הודיעה על כך שהשלימה את איסוף החתימות וכי תציג את מועמדותה.

כזכור, חברי הכנסת החרדים עוד לא קבלו החלטה במי לתמוך והם צפויים להמתין עמה עד לאחר סגירת הרשימות וקבלת רשימת המועמדים הסופית, מלבד ח"כ יעקב ליצמן שהכריז על תמיכתו בריבלין בשל קרבתו לציבור החרדי במהלך השנים.

עם זאת, חברי הכנסת של ש"ס חתמו על תמיכה גם למועמדות השונות כאשר ח"כ מרגי כבר חתם לפני תקופה עבור המועמדת דליה איציק וח"כ אמנון כהן חתם לדורנר. בכך הולכת ונשלמת רשימת המועמדים הסופיים שכבר הציגו את מועמדותם לתפקיד ובהם ריבלין, פואד, שטרית, דורנר ואיציק.

זוכה פרס נובל הפרופ' דן שכטמן צפוי להגיע היום לכנסת בכדי להשלים את איסוף שתי החתימות הנוספות הדרושות לו בכדי להציג את מועמדותו.
בחירות חתימות נשיא מירוץ דליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד