כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

לקראת שבועות: סימילאק איזומיל ורגישות ללקטוז

אבוט יצרנית סימילאק למהדרין מגישה: כיצד תזהו רגישות ללקטוז אצל התינוק, ומה צריך לעשות? • אינפורמטיבי

לקראת שבועות: סימילאק איזומיל ורגישות ללקטוז

כשמשפחות רבות תסבנה סביב שולחן חג גדוש ותתענגנה על מאכלי חלב, ישנם כאלו שחלבון החלב עושה להם רע - או כאלה הרגישים ללקטוז (סוכר החלב).

רגישות ללקטוז מאופיינת בחוסר יכולת לעכל לקטוז בצורה מיטבית. העיכול החלקי עלול לגרור תגובה של מערכת העיכול כמו כאבי בטן, גזים, שלשול ועוד. למרות שרגישות זו מתפתחת מגילאי העשרה ומעלה, עם ירידה בכמות האנזים המפרק את הלקטוז, ישנם תינוקות העשויים לסבול מתופעה זו.

כיצד נוכל לזהות רגישות ללקטוז או לחלבון החלב אצל תינוקות?

תינוקות רבים עשויים לגלות חוסר שקט בשבועות הראשונים לחייהם. מערכות הגוף השונות של התינוק עדינות מאד וזקוקות לזמן כדי להסתגל למזון. לא כל תגובה של בכי ממושך, רוגז וחוסר נוחות מעידה על רגישות ללקטוז. לעיתים התינוק סובל מקוליק מציק, לפעמים המעבר מהנקה לתחליף חלב מקשה על מערכת העיכול. לכן חשוב להתאזר בסבלנות עד שהתינוק יתרגל לתחליף החלב, ולא למהר והחליף את הפורמולה החלבית בצמחית.

אבל אם חוסר השקט והבכי מלווים בפריחה על העור, שלשול חריף והפרעות בשינה למשך זמן ארוך, יתכן כי התינוק סובל מרגישות לחלבון החלב. במיוחד עבור תינוקות אלו פיתחה אבוט איזומיל - הדור הבא של פורמולה לתינוקות על בסיס חלבון סויה הנותן מענה לתינוקות רגישים לחלב, מסייע בחוסר הנוחות ומספק לתינוק תזונה מעולה שתתעכל בקלות. סימילאק איזומיל הינה הפורמולה הצמחית עם ההרכב המתקדם ביותר בישראל מהודרת של בד"ץ העדה החרדית, והינה הפורמולה ללא לקטוז הנחקרת ביותר בישראל, עם למעלה מ-70 מחקרים קליניים. סימילאק איזומיל כולל תוספת רכיבים תזונתיים מתקדמים הקיימים גם בסימילאק למהדרין הנותנים מענה ב-3 תחומים: חיזוק מערכת החיסון, גדילה מוכחת מדעית ותמיכה בהתפתחות שכלית.

בכל שאלה בנושא תזונת תינוקך ולקבלת דוגמיות ניתן לפנות למוקד "צוות המומחים" של סימילאק, הכולל דיאטניות קליניות ואחיות טיפת חלב, בטלפון 1800-65-65-01.
סימילאק איזומיל לקטוז רגישות חלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד