כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

עונת החתונות בפתח: שדרוג תשתיות באזור האולמות

בימי הספירה ניצלה עיריית בני ברק את הזמן כדי לשפץ תשתיות באזור האולמות, ברחובות שלמה המלך ושמשון הגיבור

עונת החתונות בפתח: שדרוג תשתיות באזור האולמות

ברחובות שלמה המלך ושמשון הגיבור בבני ברק, מצויים מספר רב של אולמות שמחה המשרתים את תושבי העיר ותושבים רבים בכל קצוות הארץ. תשתיות המים באזור היו ישנות מאוד ואירעו בהם פיצוצים רבים ונזילות אשר פגעו באיכות הסביבה ובבאי אולמות השמחות. במתחם שלמה המלך ושמשון הגיבור מצויים גם בתי מלאכה רבים ומגוונים ובאזור כולו קיימת תנופת בנייה של אלפי מ"ר.

המצב חייב השקעה מסיבית של מאות אלפי שקלים בתחום התשתיות, הן במערכת המים והן במדרכות וכבישים וזאת בהתאם לתוכנית השקעות רב-שנתית של תאגיד 'מי ברק'.

כיוון שהאזור שוקק חיים ב"ה ביום ובלילה הוחלט בתאגיד 'מי ברק' לבצע את הפרויקט המורכב בימי ספירת העומר בהם אולמות השמחה עובדים חלקית.

בתקופת החורף עמלו בתאגיד 'מי ברק' בשיתוף פעולה הדוק עם העירייה על תכנון מדוקדק לביצוע שדרוג התשתיות בימי הספירה בכדי למזער את הפגיעה בתושבים ובעלי ואורחי השמחה.

סמנכ"ל התפעול בתאגיד 'מי ברק', הרב פנחס צברי, ציין: "על מנת לעמוד בלוח הזמנים דהיינו עד לחג השבועות הבא עלינו לטובה, הקבלן חויב להפעיל צוותי עבודה על פי צורך כולל עבודת לילה. הצוותים פעלו ויפעלו במתחם ביעילות ובמהירות על מנת לסיים את העבודות בזמן".

מנכ"ל 'מי ברק', דוד צלניק, הודה לראש העיר חנוך זייברט על שיתוף הפעולה הפורה של העירייה ואמר: "בעיר בני ברק הלוח העברי הוא הקובע את פעולותינו. אנו משקללים את כל מרכיבי הזמן והמרחב לאופטימיזציה מבצעית ובמקרה זה ימי ספירת העומר הם התקופה המיטבית לביצוע הפרויקט במתחם אולמות השמחה. אנו מקווים בעז"ה לעמוד בלוח הזמנים לטובת התושבים ובאי העיר כולם".
אולמות שלמה המלך תשתית מים שיפוצים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד