כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

'העדה': "לא נעבור על התועבה בשתיקה"

לקראת מלחמה בירושלים: ב'עדה' מבהירים כי לא יתנו לחוף הים המתוכנן ב'מתחם התחנה' לחלל את קדושת העיר • "תושבי ירושלים החרדים, שקדושת העיר בראש מעייניהם, לא יוכלו לעבור על כך בשתיקה" • יו"ר הוועדה למען השבת: "ניר ברקת מתחרה עם רון חולדאי על פגיעה בקדושת השבת, ומתעלם מהנציגים החרדים"

צילום: ארכיון
צילום: ארכיון

בעקבות חשיפת 'בחדרי חרדים' על פתיחתו הצפויה של מתחם המדמה חוף ים, על כל הפריצות הכרוכה בכך, בלב ליבה של ירושלים ב'מתחם התחנה', מגיבים גורמים בכירים ב'עדה החרדית' בשיחה עם 'בחדרי חרדים', ותוקפים בחריפות רבה את התכנית.

הרב יוסף רוזנפלד, יו"ר הועדה למען השבת בירושלים, תוקף בחריפות: "ברקת מתחרה עם רון חולדאי בתל אביב מי יכול להרוס יותר ולפגוע בשבת. הנציגים החרדים יודעים שהמצב חמור מאוד וברקת מתעלם מהם. הדברים יעלו על שולחן הרבנים כבר בימים הקרובים".

גורם נוסף ב'עדה' אומר ל'בחדרי חרדים': "ברור שכאשר הדבר יגיע לשולחן הבד"צ ומרן הגאב"ד שליט"א, הם יעוררו את אמות הסיפים ויביעו קול מחאה גדולה על חילול קדושת ירושלים", הוא מבהיר.

"ירושלים בכל מקום שהיא, הינה פלטרין של מלך, אשר מחזותיה הבעייתיות של תל אביב וערי החוף פסחו עליה עד היום. היהדות החרדית בעולם כולו, וכמובן תושבי ירושלים החרדים, אשר קדושת העיר בראש מעייניהם, לא יוכלו לעבור על כך בשתיקה".

הגורם מזכיר גם כי "העדה החרדית בירושלים מביעה מדי שבת בשבתו את זעקתה ומחאתה נגד ראש העיר, אשר מיומו הראשון הסתער לשבור כל סטטוס-קוו בעיר ולהרוס את יתר החומות, הן בחילולי שבת המוניים, והן בהפקרת העיר הקדושה שבעולם בכוונתו הסהרורית להפוך אותה לפריז הישראלית, אך הפעם נחצה כל קו בפתיחת מרחב פריצות מאין כמותו".

בהתייחסו לדברים שהובאו משמו של בכיר חרדי בעירייה, מגיב הגורם ב'עדה', כי "דבקותם של נציגים חרדיים במשרותיהם הנחשקות בעיריה, מביאה אותם לכסות כל פשע בגיבובי מילים על חשבון קדושת ירושלים. וכמה מקומם הדבר כאשר פירצה כזאת מיובאת לירושלים דווקא בחסות השתיקה וההשתקה של השותפים החרדיים בקואליציה. הללו עסוקים בתגרות עם ראש העיר על עוד מבנה ברמות או מכרז בקרית יובל. הדאגה לקדושת ירושלים מהם והלאה".
קדושת ירושלים פריצות תועבה מלחמה העדה החרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד