י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

כתב אישום הוגש נגד קצין המשטרה שהשחית בגרפיטי

בורו פארק: הקצין לשעבר, שנעצר לאחר שריסס כתובות גרפיטי במוצ"ש, יועמד לדין; מואשם ב-39 סעיפים וצפוי ל-4 שנות מאסר

גרפיטי בבורו פארק, צילום: אבליק
גרפיטי בבורו פארק, צילום: אבליק

קצין המשטרה לשעבר שזעזע לפני חודש את המשטרה ואת הציבור החרדי בשכונת בורו פארק, כאשר במוצ"ש צייר גרפיטי על מספר מוקדים חרדיים, ושמאז המקרה הספיק להיות מאושפז בבית חולים לחולי נפש, יועמד לדין. כך הודיע אתמול יום שלישי פ.טומפסון התובע המחוזי של אזור קינגס קאונטי.

הקצין לשעבר יועמד לדין על 39 סעיפים הקשורים לפשעי שנאה, ביצוע פשע, וציור גרפיטי אנטישמי על רקע לאומני.

"פשעי שנאה כמו הפשעים שבוצעו ע"י הקצין לשעבר הם פוגעים ואסור שיקרו בחברה מתורבתת ובמיוחד לא בברוקלין שבו מתגוררת אוכלוסיה מגוונת, כאן אנו דורשים סובלנות כלפי כולם", אמר התובע המחוזי טומפסון.

מדובר בקצין משטרה לשעבר מיכאל סטיוון בן 36 אשר זעזע את הציבור החרדי בשכונת בורו פארק כאשר לפני כחודש הגיע מיד עם צאת השבת, לבית הספר בנות ציון של חסידות באבוב, כשבידיו ספריי אדום, בו כתב גרפיטי אנטישמי נגד היהודים, משם המשיך השוטר לשעבר לאולם אירועים בלב השכונה ולמכוניות בבעלות חרדית עליה כתב גרפיטי.

הדיון שנערך השבוע בבית המשפט בברוקלין התקיים ללא נוכחותו הפיזית של קצין המשטרה שמאושפז מאז האירוע בבית החולים בלוויו במחלקה הפסיכיאטרית, הדיון נעשה באמצעות טלווידיו מבית החולים בו מאושפז השוטר לשעבר, בנוסף קבע השופט שחרור בערבות של 75 אלף דולר.

המשפט נקבע ל 30 במאי 2014. עסקנים בשכונת בורו פארק הביעו שביעות רצון מההחלטה, שכן עורך דינו של קצין המשטרה לשעבר ובני משפחתו של השוטר טענו כי הוא סובל מבעיות נפשיות והמעשה שעשה הם תוצאה מהמחלה.
מאסר בורו פארק אנטישמיות קצין משטרה לשעבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד