י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מדא מאבטח את הרבבות בהילולת שמואל הנביא

כוחות מד"א ומתנדבי צוות הצלה מאבטחים את המתפללים באמצעות אמבולנסים, נט"ן, אופנועים וחובשים שמוקמו בשטח הציון

צילום: רועי אנג'ל, דוברות מד"א
צילום: רועי אנג'ל, דוברות מד"א

רבבות יהודים פוקדים החל מיום שלישי את ציונו של שמואל הנביא לרגל יום ההילולא.

ציונו של שמואל הנביא מהווה אבן שואבת בימות השנה כולה ובפרט ביום ההילולא - אז פוקדים רבבות אלפי בית ישראל את הציון ומתפללים לכלל ולפרט.

את עשרות אלפי המתפללים שמגיעים למתחם קבר שמואל הנביא הסמוך לשכונת רמות בירושלים, מאבטחים כוחות מגן דוד אדום הפרושים בכל המתחם על מנת להבטיח את שלומם של עשרות אלפי המתפללים.

האבטחה נעשית לאור הוראת משטרת ישראל. מגן דוד אדום בשיתוף משטרת ישראל קיימו סיור ממושך במתחם וערכו תרגול משותף על מנת להיערך נכונה לאבטחת המתפללים.

כבכל שנה משגר מד"א אמבולנסים, נט"ן ואופנועים לצד כוננים ומתנדבים שיתפרסו לאורך מתחם הקבר כשהם ערוכים עם מיטב הציוד להעניק טיפול רפואי מהיר לכל מי שמזדקק לו.

כונני מד"א ומתנדבי צוות הצלה שוהים במתחם החל משעות הצהריים של יום שלישי ועד לבוקרו של יום חמישי עם עזיבת אחרוני המתפללים את המתחם.

בתוך המתחם פרושים חובשי מד"א ומתנדבי 'צוות הצלה' המסונף למד"א ומעניקים טבעת אבטחה רפואית.

על פי הערכות המשטרה צפויים לפקוד במהלך ימי ההילולא עשרות אלפי מתפללים את ציונו של שמואל הנביא ובמד"א ערוכים לכל התרחישים, לצד הטיפול במקרי החירום שבשגרה.

הרב אברהם רייכמן, יו"ר צוות הצלה, מסר: "במגן דוד אדום יחד עם צוות הצלה נערכו מבעוד מועד בתוכנית מבצעית לאבטח את שלומם של עשרות אלפי המתפללים בציון שמואל הנביא. כוחות מד"א ומתנדבי צוות הצלה התפרסו במתחם עם מיטב הציוד הרפואי וערוכים להעניק סיוע רפואי בכל רגע נתון. הכוחות יישארו במקום עד לסיום ההילולא".
מדא אבטחה שמואל הנביא הילולה טיפול רפואי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד