י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ה'רנטגן' מחתן - עלה לגדולי ישראל להזמינם

צפו בתמונות: הגאון רבי יעקב ישראל איפרגן ערך סיבוב אצל גדולי ישראל להזמינם לנישואי בנו באולם 'אווניו'

ה'רנטגן' מחתן - עלה לגדולי ישראל להזמינם

דריכות והתרגשות בעיר נתיבות, במוסדות 'ברית שלם וחסד' ובקרב אלפי התלמידים, הבוגרים ומקורביו הרבים של האדמו"ר המקובל הרב יעקב ישראל איפרגאן, בן המקובל הרב שלום איפרגאן זצ"ל, לקראת שמחת החתונה של בנו בכורו שלום מאיר, אשר תתקיים באולם 'אווניו' ביום שני י"א בסיון הבעל"ט. אלפי התלמידים מכל רחבי תבל כבר שלחו את ברכותיהם למוסדות האדמו"ר – ומאות רבות הבטיחו את השתתפותם בחתונה הגדולה, יום שמחתם.

בימים האחרונים נכנס האדמו"ר רבי יעקב ישראל איפרגאן אל מעונם וביתם של גדולי ישראל מכל העדות והחוגים על מנת להזמינם אישית לחתונה.

בשיחה עם נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן, סיפר הרב איפרגן על הכוללים הרבים שהוא מחזיק, כשהגר"ש משיבו: "זהו הזמן כמה שיותר להרבות בחיזוק עולם התורה, אשריכם שאתם מחזיקים אברכים לומדי תורה, תזכו להמשיך ולהגדיל את זה יותר ויותר", בירך הגר"ש.

בהמשך הגיע למעונו של הגר"ש ברחוב היהודים בעיר העתיקה גם הגאון רבי אבנר עפג'ין, ראש ישיבת בית הלוי, שסיפר להגר"ש על רצונו לפתוח כוללים, ונועץ עימו על כך, כשהגר"ש מברכו שיזכה להגדיל תורה ולאדירה.

במוסדות 'ברית שלום וחסד' מספרים כי עד כה נרשמה דבר הגעתם של אדמו"רים, רבני ערים ואישים תורניים מכל העדות והחוגים שכבר הבטיחו את השתתפותם בחתונה הגדולה.

מהועדה המכינה נמסר, כי מיד לאחר חג השבועות, תגיע לישראל רכבת אווירית ובה למעלה ממאה וחמישים תלמידים ומקורבים מרוסיה ומדינות חבר העמים, ארצות הברית, צרפת וממדינות רבות נוספות אשר צפויים לנחות בארץ לקראת החתונה הגדולה. "הביקוש בציבור להשתתף בחתונה הגדולה הוא עצום ואנו מקווים כי יתאפשר לכל חלקי הציבור, תלמידיו, מקורביו להיות חלק מהשמחה הגדולה".

צילום: שוקי לרר










טיסה ביקור איפרגן אורחים מועצת חכמי התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד