א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

בש"ס המומים: מי זייף מכתב של הגר"ד נגד ישי

מלחמות ש"ס: העיתונאי יהודה שלזינגר פרסם מכתב אותו כתב כביכול, חבר מועצת החכמים של ש"ס - הגר"ד יוסף, נגד אלי ישי • בבית הרב מבהירים: "המכתב זוייף - נגיש תלונה במשטרה" • מקורבי ישי זועמים: "המכתב הופץ כחלק ממסע הרדיפה מתמשך של גורמים בתוך ש"ס נגד ישי" • המכתב המלא - בפנים

הגר"ד יוסף. צילום: פלאש90
הגר"ד יוסף. צילום: פלאש90

האם נמשך מסע הרדיפה נגד אלי ישי?

בעמוד הפייסבוק של כתב ישראל היום יהודה שלזינגר, הוא פרסם מכתב שיוחס כביכול לחבר מועצת החכמים הגאון רבי דוד יוסף, נגד חבר הכנמסת אלי ישי. המכתב גם הועלה לדף הפייסבוק של עיתונאי 'ישראל היום' יהודה שלזינגר.

מבירור עם בני ביתו של הגר"ד ומהשוואה עם כתב ידו מתברר כי המכתב זוייף, וכי הינו מתכונן להגיש תלונה במשטרה נגד המזייפים.

במכתב שהופץ נאמר "בימים כתיקונם בוודאי לא הייתה מחלוקת בתנועה, מאז שמו"ר אבי מרן זי"ע מסר נשמתו לבורא, החלו אי סדרים בתנועה, ח"כ אלי ישי אשר מרבה להיוועץ ולפעול כנגד התנועה, שמעה שמועה לאוזנינו שאתם בקשר רצוף עמו, ומעוניינים אף להזמינו ברשת של כבודו אותו מעמד, הריני להודיעך שזו היפך כוח התורה, היפך דעת התורה, ואין אנו נהיה רשאין לפעול יחד עמך, בתקווה להבנה" דוד יוסף"

כזכור, בעבר, פורסמו ב'בחדרי חרדים' מספר אמירות חריפות מפיו של הגר"ד נגד אלי ישי.

במהלך דרשת שבת הגדול ציטט הגר"ד את מאמר חז"ל על מי שעלה לגדולה שמוכן "לשפוך קיתון של רותחים", על מי שמעוניין להעבירו מתפקידו. אולם התייחסות זו היתה מרומזת בלבד ולא ישירה.

כעת נעשה נסיון לפרסם מכתב בעל אמירות ישירות וחריפות ביותר.

הרקע לפרסום המכתב הינו כינוס האמור להתקיים בעוד מספר חודשים.

בסביבתו של ישי טוענים כי על מארגני הכינוס הופעלו לחצים קשים שלא להזמינו, אולם מאן דהו פירסם את המכתב לפיו כביכול תבע הגר"ד ממארגני הכינוס שלא להזמינו.

"מדובר בהמשך רדיפתו של ח"כ אלי ישי", אומרים בסביבתו, "מדובר בעליית מדרגה חמורה גם בסיעה המורגלת כבר לסכסוכים ומתיחויות פנימיות".,

למעלה, כתב ידו המקורי של הגר"ד. למטה המכתב המזוייף מתוף עמוד הפייסבוק של יהודה שלזינגר,




,
הגרד יוסף אלי ישי ש''ס מכתב מועצת החכמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד