י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ההזדמנות שלך לתרום ואולי לזכות באחד מעשרות אלפי פרסים

קרן 'יגדיל תורה', הקרן להחזקת עמלי תורה בארץ-ישראל, מזמינה אתכם להשתתף בהגרלת הענק שתתקיים בי"ג תמוז בירושלים: דירה, מכונית ועוד עשרות אלפי פרסים מחכים לכם • כתבה פרסומית

ההזדמנות שלך לתרום ואולי לזכות באחד מעשרות אלפי פרסים

בימים אלו הולכות ונשלמות ההכנות לקראת ההגרלה הגדולה של "קרן יגדיל תורה", שתתקיים ביום א' י"ג תמוז בירושלים.

קרן יגדיל הוקמה לפני כשש שנים במטרה לסייע בידי לומדי התורה, סיוע הניתן למיוחדים בני עליה אשר נבחרו בקפידה על ידי רבני הקרן, הכוללים כיום מאות אברכים הלומדים ברשת כוללים בנשיאות הגאון ר' צבי ברוורמן, שם דואגים לרווחתם הן בפן הרוחני והן הגשמי - החל בשיעורים הנמסרים ברמה הגבוהה ביותר על ידי מגידי שיעורים מהמובחרים שבעולם התורה, וכלה במלגות חודשיות גבוהות לאברכים. זאת, במטרה לסייע ככל האפשר בידם ללמוד ללא כל דאגות ועול הפרנסה המצוי תדיר במחוזות בני התורה. השאיפה שלנו היא להכשיר את אותם האברכים העמלים בתורת ה' למשרות הוראה ודיינות בקהילות ישראל הפזורות לרוב ברחבי הארץ ומחוצה לה.

לבד מהמטרה העיקרית של הכוללים, תומכת הקרן בערבי חגים במאות משפחות בני תורה, ובכך מסייעים בידם לחוג את החג כהלכתו בשמחה וללא טרדות פרנסה.

כחלק מפעילות גיוס התרומות למען האברכים הוחלט על ידי גבאי הקרן והרבנים שליט"א על עריכת הגרלת ענק הכוללת פרסים יקרי ערך, כשגולת הכותרת של ההגרלות השנה הינה דירה בשווי מיליון שקל, רכב וולבו מפואר וכו'.

הגרלה בסדר גודל שכמותו לא נראה עדיין במחוזותינו.

לבד מהזכות להשתתף בהגרלות היוקרתיות, הוחלט שכל תורם יקבל מתנה איכותית מיידית ללא הגרלה, מתנה הניתנת לבחירה בקטלוג המהודר שהופק לצורך ההגרלה.

בניגוד להגרלה רגילה, המצריכה הערכות סטנדרטית, הרי ששיטת המכירה הסינית מצריכה מערך מורכב וגדול יותר. לצורך כך רכשנו ציוד מחשוב ובקרה איכותי ביותר, שיבטיח את קיום ההגרלה עם אפס תקלות.

התוכנה העורכת את ההגרלה נבדקה ואושרה על ידי גדולי המתכנתים בארץ, ובכדי לסבר את האוזן, התוכנה בשעת ההגרלה מריצה את המספרים של המשתתפים במהירות של מיליוני מספרים בשנייה. יצוין כי ההגרלה נערכת בפומבי באולם, בהשתתפות הקהל הרחב ובנוכחות רבני הקרן, עו"ד ורו"ח, וצוות מחשוב האמון על עריכת ההגרלה החדשנית והמתקדמת.

גם אתה יכול להשתתף עוד היום בהגרלה - כאמור, נותרו ימים ספורים לעריכתה - ולהיות שותף אמת בעזרת לאחזקת בני התורה, ומי יודע, אולי בעוד שבוע יהיו בידך מליון שקל לרכישת דירה. תרומה שלך היא זכות בתורה של כולם.

להצטרפות להגרלה התקשר כעת 5354* או לחץ כאן

קישורים:
למידע נוסף לחצו כאן
תרומה צדקה פרסים זכיה דירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד