י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

פניני אמנון: "ככה זה בש"ס תמיד" • האזינו

לאחר תקופה ארוכה בה התאדה מהבמה הציבורית, מאז כשלונו בבחירות האחרונות, צץ הרב אמנון יצחק שוב • כדרכו, הוא יורה לכל הכיוונים • והפעם: מפלגת ש"ס ורבניה הגר"ש כהן והגר"ש בעדני, הראשל"צים הגר"ש עמאר והגר"י יוסף וכמובן הזמרים • הקלטה מיוחדת לקראת שבת - אל תחמיצו

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

"כנס הכנסים לכבוד מלך מלכי המלכים" שהיה להתקיים אמש (ה) באצטדיון רמת גן בהשתתפות ארבעים אלף איש - בוטל ברגע האחרון. הסיבה: דרישות ביטחוניות חמורות.

אמש נשא דברים הרב אמנון יצחק, תוך שהוא תוקף בחריפות את המשתתפים בכנס ובין השאר הזמרים שהיו אמורים להופיע בו, ואשר הוא מנהל מלחמה קשה נגדם.



בשיעורו סיפר הרב יצחק על הכנס שהיה אמור להתקיים והסביר "הכנס התבטל כי הקב"ה לא רצה כנס כזה כי הוא לא לשם שמים, כי חלק מהרבנים שהיו אמורים להשתתף שם היו אמורים לשמוע את מרדכי בן דוד ומידד טסה שהם מחטיאי הרבים. הרבנים שהיו אמורים להופיע שם הרב שלום כהן והרב שמעון בעדני יצאו כנגד הזמרים שהם לא הגונים, אבל ככה זה בש"ס תמיד, זה לא פלא", אמר.

בסיום דרשתו תקף גם את הראשל"צ הגר"י יוסף שבירך את האפיפיור, "אז מה נשאר, לא כל יהודי הוא מברך בישיבה שלו, חלק מהלמידים שלו הוא קילל, אבל את הפפה - יבורך מפי עליון, לא יאומן כי יסופר".

אמנון יצחק רמת גן מרדכי בן דוד כנס הכנסיפ מידד טסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 48 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד