י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

תאונות בבני ברק, רמת גן והרצליה • אירועי שבת

שתי ילדות נפצעו בתאונות דרכים בבני ברק • ארה"ב השיגה את שחרורו של חייל שהיה בשבי הטאליבן 5 שנים

צילום אילוסטרציה: יהודה אדרי, חדשות 24
צילום אילוסטרציה: יהודה אדרי, חדשות 24

רופא שנסע במהלך תפילת ליל שבת ברחוב הרב פוברסקי בבני ברק, פגע בילדה כבת 9 שנפצעה באורח בינוני, חובשים מתנדבים של איחוד הצלה מסניף בני ברק העניקו לה טיפול רפואי ראשוני והיא פונתה במצב בינוני על ידי ניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים תל השומר.

בשבת בצהרים נפגעה ילדה בת 8 מבימבה שדהרה במורד רחוב רבי עקיבא בבני ברק. חובשים מתנדבים של איחוד הצלה מסניף בני ברק העניקו לה טיפול ראשוני, והיא פונתה במצב בינוני לבית החולים מעייני הישועה בעיר.

תאונה נוספת אירעה בצהרים ברחוב הירדן ברמת גן, רכב שאיבד שליטה ועף לשיחים. חובשים מתנדבים של איחוד הצלה מסניף בני ברק ורמת גן העניקו ליושבי הרכב טיפול ראשוני, ומהמקום פונו פצוע במצב בינוני ועוד 2 במצב קל לתל השומר.

שריפה פרצה בבית ספר מורשה ברחוב הדס שפיק בפתח תקוה. מדובר במקום המשמש את תנועת בני עקיבא ומקום לימוד תורה. המבנה נשרף קליל. במקום פעלו צוותי כיבוי מפתח תקוה.

בפעילות אכיפה שבוצעה במהלך סוף השבוע על ידי שוטרי תנועה מחוז ת״א כנגד נהגים המסכנים את שלום המשתמשים בכביש, אותרו 43 נהגים שיכורים רשיונם נפסל וכלי הרכב הושבתו.

בעקבות תקלה באספקת חשמל באיזור השיכון בעכו, הופעלה מערכת הצופרים בליל שבת. מפיקוד העורף נמסר כי מדובר בתקלה.

בחוף השקמים שבכנרת פרצה הלילה קטטה על רקע בריונות, במהלכה נדקרו ונפצעו קל עד בינוני 2 תושבי המרכז בגילאים 23 ו-27. משטרת טבריה פתחה בחקירה.

ב-12:45 נמסר למד"א מרחב ירקון על רוכבת אופניים שנפגעה מרכב סמוך לקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. חובשים ופרמידיקם של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי ופינו לבית החולים איכילוב צעירה כבת 20 במצב בינוני עד קשה עם חבלת ראש.

ב-16:21 נמסר למד"א מרחב דן על רכב שהתנגש בעמוד ברחוב אלוף שדה פינת הירדן ברמת גן. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים תל השומר גבר כבן 30 במצב קשה עם פגיעת חזה, ופצוע נוסף באורח קל.

חדשות בעולם:
החייל האמריקני, סמל בו ברגדל, שוחרר משבי הטאליבן באפגניסטן לאחר חמש שנים. בתמורה לשחרורו הסכימה ארה"ב להעביר לקטאר חמישה אנשי טאליבן שכלואים בכלא האמריקני בגואנטנמו.

32 מפגינים נעצרו בכיכר טקסים שבאיסטנבול לאחר שראש הממשלה רג'פ טאיפ ארדואן איים שימנע בכל דרך הפגנות לציון יום השנה למהומות בכיכר. כך דיווח העיתון הטורקי "הורייט".

רעש אדמה בעוצמה 6.2 הורגש בחוף המערבי של מכסיקו. כך דיווח המכון הגיאופיסי האמריקני. לא דווח על נפגעים או על נזק ולא פורסמה אזהרת צונאמי.

הלשכה הימית הבינלאומית הודיעה כי מכלית דלק תאילנדית עם 14 אנשי צוות - ככל הנראה נחטפה על ידי פיראטים בדרכה מסינגפור לאינדונזיה. הרשויות איבדו קשר עם הצוות אחרי שיצא ממסוף בסינגפור לפני ארבעה ימים.

בית המשפט בצפון קוריאה דן אזרח דרום קוריאני למאסר עולם אותו ירצה בעבודות פרך בגין ריגול. על פי הדיווח בצפון קוריאה, קים ג'ונג ווק נעצר בחודש אוקטובר שעבר לאחר שחצה את הגבול מסין.

אלמונים השחיתו בליל חמישי את בית הקברות היהודי בסלוניקי שביוון. 12 מצבות נופצו, והמחללים אף ניסו להסיר עיטורי שיש כבדים. שר החוץ היווני, אוונגלוס וניזלוס, הבטיח שהמשטרה המקומית תעשה כל שביכולתה כדי לעצור את האחראים למעשה.

סיכום אירועי השבת בשיתוף מוקד זק"א ו'קבוצת עיתונאים רוטרניק'
שריפה שבת אירועים דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד