כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

שבועות בזכרון מנחם: והפעם בשביל ההורים

"תודה על שהם אוהבים, דואגים ושומרים עלינו. תודה שהם לא נשברים אף פעם ומחזקים אותנו" • מסיבת "חלב ודבש" ב"זכרון מנחם" תעמוד השנה בסימן נתינה ואהבה • כנסו

שבועות בזכרון מנחם: והפעם בשביל ההורים
יחצ

בחג השבועות הקרוב כמאה ילדים חולי סרטן, אחים לחולי סרטן וילדים להורים חולי סרטן יעניקו זרי פרחים להוריהם האוהבים ויגידו להם תודה.

תודה על שהם אוהבים, דואגים ושומרים עליהם. תודה שהם לא נשברים אף פעם ומחזקים אותם. מסיבת "חלב ודבש" ב"זכרון מנחם" תעמוד השנה בסימן נתינה ואהבה.

למרכז היום של "זכרון מנחם" מגיעים מדי יום ילדים צעירים המתמודדים עם כאב ודאגות שילדים בגילם לא אמורים להתמודד עמם. ילדים הנאבקים במחלת הסרטן בעצמם, או שאחד מאחיהם או הוריהם חולה, מגיעים למרכז היום שם דואגים להם לארוחה חמה, פעילויות ועזרה בשיעורי הבית.

לכבוד חג השבועות החליטו ב"זכרון מנחם" לחגוג את החיים, לתת לילדים אהבה ואת ההזדמנות להחזיר אהבה.

מסיבת שבועות גדולה נערכה ביום חמישי האחרון במרכז היום בה נהנו הילדים מהפעלות אטרקטיביות, תכנית אמנותית, הפעילו דוכני אוכל ושתייה, שזרו זרי פרחים לאימהותיהם האוהבות ונהנו ממתקנים ומשחקים מהנים.

בחג שבועות אנו זוכרים את סיפורן של רות ונעמי אשר יותר מכל מבטא דבקות ונתינה. בעיני צוות המתנדבים, אנשי המקצוע ובנות השירות אשר פועלים ב"זכרון מנחם" אין מועד ראוי מזה לזכור כמה אהבה, נתינה, תמיכה וגמילות חסדים יכולים לשנות את חייו של ילד חולה.

עמותת "זיכרון מנחם" הוקמה בשנת 1990 לזכרו של מנחם ארנטל ז"ל שנאבק למעלה מ-14 שנים במחלת הסרטן. הוריו ומכריו ביקשו לנצל את הניסיון הרב שצברו כדי להיטיב עם ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם. במרוצת השנים נרתמו לפעילות זו רופאים, בעלי מקצועות חופשיים, אישי ציבור, רבנים ומאות מתנדבים.

"זכרון מנחם" נותנת מענה למכלול הבעיות מרגע גילוי המחלה הממארת ותומכת בהורים כדי שיוכלו לשאת בעול הקשיים הפיזיים והנפשיים לאורך כל הדרך. על פעילותה, קיבלה העמותה את אות הנשיא למתנדב, פרס ראש הממשלה, "מגן הילד", "מגן שר הבריאות למתנדב" ואות ראש העיר ירושלים.





זכרון מנחם הורים שבועות ראשינו עטורים מסיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד