י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בזק: בית של פתרונות תקשורת

מהיום גם אתם יכולים ליהנות מחבילת תקשורת מושלמת של בזק לצרכי פרנסה ולקבל חודש ראשון חינם • אינפורמטיבי

בזק: בית של פתרונות תקשורת

בזק, חברת התקשורת הגדולה בישראל, יוצאת במבצע מיוחד למגזר החרדי, ומשיקה חבילת תקשורת שתהווה בית של פתרונות תקשורת. במסגרת החבילה החדשה, יקבלו הלקוחות קו טלפון ביתי, מסלולי דקות לפי בחירת הלקוח ותשתית רשת לצרכי פרנסה, על פי היתר הרבנים.

המצטרפים לחבילה החדשה, ייהנו מהשירות המעולה של חברת בזק, הכולל קו טלפון איכותי ואמין במיוחד, ללא רעשים וללא ניתוקים בהפסקות חשמל, מגוון רחב של מסלולים חסכוניים המותאמים במיוחד עבור דפוס השימוש של משפחה חרדית ותשתית רשת לצרכי פרנסה. במסגרת השקת החבילה, יוצאת בזק במבצע מיוחד שבמסגרתו, מצטרפים חדשים לחבילת התקשורת של בזק, יקבלו חודש ראשון חינם במתנה.

כידוע, על מנת להקל על המקפידים על קלה כחמורה, התירו גדולי ישראל לעשות שימוש ברשת אך ורק לצרכי פרנסה, ובחיבור לספקי אינטרנט מסונן בלבד. אך על מנת להתחבר לרשת, החיבור לספקיות האינטרנט המסונן, אינו מספיק. בכל חיבור לרשת יש צורך להתחבר לחברת תשתיות, בנוסף לספק האינטרנט הכשר. בזק - הינה מהחברות היחידות שמספקות תשתית רשת בישראל, והמובילה בתשתיות גם במגזר החרדי.

עבור מנויים המשתמשים ברשת מסוננת לצורכי פרנסה, מציגה בזק 'בית של פתרונות תקשורת' המותאמת למגזר החרדי וכוללת קו טלפון, מסלול שיחות משתלמים במיוחד עד 2000 דקות ותשתית רשת לצרכי פרנסה ועל פי הוראת הרבנים וליהנות מחודש ראשון חינם.

אילן סיגל מנהל אגף שיווק פרטי בבזק, "כחברת התקשורת המובילה בישראל, עשינו מאמצים על מנת להתאים חבילת תקשורת מושלמת ייעודית לציבור החרדי הכוללת קו טלפון, מסלול דקות ותשתית רשת לצרכי פרנסה. כבר בעבר, הוכיחה בזק כי היא נענית לקריאתם של גדולי ישראל כשאפשרה לציבור לקוחותיה ליהנות ממגוון מסלולים של קווי טלפון כשרים, ללא חשיפה לשירותים לא ראויים. לקוחות חדשים שיצטרפו במבצע הנוכחי, יהנו מחבילת תקשורת במחיר מיוחד ויקבלו חודש ראשון חינם, כמו כן יהנו משירות איכותי ומחבילת תקשורת המותאמת לדפוס השימוש של הציבור החרדי".

קישורים:
להצטרפות - לחץ כאן
בית חרדים בזק רשת מבצע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד