י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

על גדות הנהר עלה הרעיון למבצע שמירת הלשון

יותר מ-3,000 שעות של שמירת הלשון נאספו לזכותם של ילדים חולי סרטן, על ידי מתנדבי ארגון החסד 'לב מלכה'

הגר"ד לאו עם הרב אהרן אברמן יו"ר לב מלכה
הגר"ד לאו עם הרב אהרן אברמן יו"ר לב מלכה

בארגון 'לב מלכה' המטפל בחולי סרטן מציינים בסיפוק רב את מבצע 'ספירת העומר' שנערך בארגון, במהלכו קיבלו על עצמם עשרות ממתנדבי הארגון שעות רבות של שמירת הלשון לרפואת הילדים החולים המאושפזים בבתי החולים ברחבי הארץ.

במסגרת המבצע, קיבלו על עצמם המתנדבים יותר מ-3,000 שעות שמירת הלשון, וגרמו לקורת רוח מרובה בקרב משפחות הילדים החולים אשר התרגשו מאוד לשמוע על היוזמה החשובה שנערכה לרפואת יקיריהם במהרה.

בהנהלת הארגון מציינים כי זכות גדולה התגלגלה על ידי המתנדבים, שבימים אלו של 'ספירת העומר' קיבלו על עצמם המתנדבים שעות רבות של שמירת הלשון. בהנהלת הארגון מייחלים כי בזכות היוזמה החשובה נוכל להתבשר בקרוב על החלמת הילדים החולים.

הרב אהרן אברמן, יו"ר ארגון 'לב מלכה', מספר כי היוזמה החלה לרקום עור וגידים בעת שהותו לפני תקופה יחד עם הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו בסמיכות לנהר 'הדנובה' בהונגריה שלשם הושלכו אלפי יהודים בשואה.

בתקופת השואה כנופיות "צלב החץ" השתוללו ברחובות בודפסט שבהונגריה. אלפי יהודים נרצחו ברחוב והושלכו אל נהר הדנובה אשר האדים מדם. עשרות אלפים נשלחו למסעות מוות ולעבודת כפייה. כמאה אלף מן היהודים שנותרו רוכזו בגטו בתנאים קשים.

הרב אברמן שהינו בן לניצולי שואה, ציין אז לרב לאו, שכידוע גם הוא בן לניצולי שואה, שדווקא במקום שכזה שבו נטבחו אלפי יהודים בשואה על קידוש ה', צריך להעתיר בתפילה על עם ישראל בכלל ועל החולים בפרט.

לאחר אמירת מספר פרקי תהילים במקום, הרב אברמן קיבל על עצמו קבלה שבימי ספירת העומר, כל מתנדבי 'לב מלכה' יקבלו על עצמם כל יום שעות שמירת הלשון לרפואת הילדים חולי סרטן.
לב מלכה הגרד לאו נהר שואה שמירת הלשון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד