כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

כיכר השבת נצבעה באדום

לאחר שבת סוערת נצבעה כיכר השבת באדום. שוב. הפעם לא מדובר בהפגנות, אלא בפתיחת חנות של 'לנדאו מחשבים', שדאגה לקשט את כיכר השבת וסביבותיה בבלונים עם לוגו החנות • וידאו ותמונות

כיכר השבת נצבעה באדום

ריסטארט לכיכר השבת: תכונה רבה נראתה אמש בכיכר הסוערת של ירושלים, כשעשרות עיתונאים, אנשי תקשורת, רבנים וחברי מועצה התקבצו לטקס פתיחת סניף הדגל הירושלמי של רשת 'לנדאו מחשבים', מבית "לנדאו תקשורת".



הכיכר, שנצבעה כולה באלפי בלונים וסרטים אדומים הנושאים את לוגו הרשת, החליפה לשעות מספר את אווירת המלחמה של אירועי הימים האחרונים בעיר, והעירה את ירושלים כולה לבשורת ההייטק הנקייה אותה מביאה חנות הקונספט של 'לנדאו מחשבים'.

בטקס החגיגי כובד הגאון רבי אליהו שלזינגר, רבה של שכונת גילה, בקביעת המזוזה, כשהוא מברך את בעלי הרשת, גדעון קופרמן ואלי לנדאו, שהרשת כולה תוסיף ותצעד בדרך ההלכה אותה חרטה על דגלה, ותביא לירושלים את מיטב פתרונות המקצוע המותאמים במיוחד לקהילה החרדית.

בטקס נכחו עוד חבר מועצת העיר הרב שלמה רוזנשטיין, נציגי עירייה ואישי ציבור רבים, שבאו לחגוג עם הרשת ביום חגה.

רשת 'לנדאו מחשבים', שחרטה על דגלה את סמל המקצועיות והאמינות בתחום המחשבים, הצליחה בתקופת פעילות קצרה בסניף הראשון בבני ברק להוביל את השוק באיכות ובשירות. הרשת, שהוקמה לפני כ-13 שנים על ידי אלי לנדאו, ועסקה בתחום התקשורת הסלולארית התרחבה לתחום המחשוב והפכה לגוף המוביל בשיווק מוצרי תקשורת ומחשוב מתקדמים במגזר החרדי.

חנות הקונספט הירושלמית החדשה ברחוב ישעיהו 21, תתמקד במחשבים נייחים וניידים של מיטב החברות המובילות, מצלמות דיגיטליות, ומגוון רחב של מוצרי תוכנה וציוד היקפי.

גדעון קופרמן, מנכ"ל משותף ב'לנדאו תקשורת', אומר: "הדרישה הגוברת בציבור החרדי לציוד איכותי הבאה לידי ביטוי ברמת האימון לה זכתה חנות הרשת בבני ברק, המריצה את 'לנדאו מחשבים' להביא את בשורת האיכות גם לירושלים. בעזרת ה' גם סניף הדגל החדש יתמקד במקצועיות ושירות כפי מיטב המסורת, ויוביל את מגמת המחירים החיובית בענף כולו".










































































































































































































































































































































































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד