י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

'נטוויז'ן' נכנסה כשותפה ב'רימון'

נטוויז'ן חתמה על הסכם שותפות עם חברת האינטרנט רימון, לצד בעלי המניות הקיימים בחברה. לאחר ביצוע העסקה צפויה רימון לשמור על המותג שלה ולא להיטמע בתוך נטוויז'ן

'נטוויז'ן' נכנסה כשותפה ב'רימון'

013 נטוויז'ן חתמה על הסכם על כניסה כשותפה לחברת אינטרנט רימון ישראל. לאינטרנט רימון מעל - 20,000 מנויים ובכוונתה להתפתח ולהציע ללקוחותיה סל מוצרים נרחב יותר וכן שירותי תקשורת נוספים כדוגמת שירותי שיחות בינ"ל ושיחות פנים ארציות. אינטרנט רימון תמשיך לשמור על הערכים והצביון המובילים אותה וכן על התחייבויותיה כלפי לקוחותיה.


בעקבות העסקה, צפויה 013 נטוויז'ן להציע ללקוחותיה בעתיד את פתרונות ההגנה בפני חשיפה לתכנים בלתי ראויים, המבוססים על הטכנולוגיה הייחודית של אינטרנט רימון.

אינטרנט רימון הפועלת מספטמבר 2007 הינה ספקית אינטרנט בעלת ייחודיות בינ"ל בנושא ניהול תוכן מקוון והתאמתו ללקוח. . החברה מפעילה מספר מסלולי גלישה בהם הלקוח קובע על פי הגדרתו לאילו תכנים באינטרנט הוא מעוניין להיחשף. באינטרנט רימון התוכן נבדק כבר בכניסתו לשרתי החברה, הטכנולוגיה הייחודית של אינטרנט רימון מאפשרת לה להכניס רק תוכן ראוי וחסימה מלאה של התוכן הבלתי רצוי. בנוסף מאפשרת הטכנולוגיה טיפול בזמן אמת בתכני האתרים והתאמת כל אתר באופן ספציפי למסלול בו בחר הלקוח. טכנולוגיית רימון התבררה כטכנולוגיה הבטוחה ביותר מחד, אך גם זו המאפשרת שימוש ביתרונות של אינטרנט מהיר ללקוחותיה מאידך.

ריצצילום: ריצ
ריצ'רד הנטר, מנכ"ל 013 נטוויז'ן

ריצ'רד הנטר, מנכ"ל 013 נטוויז'ן:" 013 נטוויז'ן מאמינה במוצר ובטכנולוגיה הייחודית שפיתחה אינטרנט רימון. נושא ההגנה בפני תכנים לא ראויים הינו מהותי וחשוב לציבור רחב בישראל ומהווה חלק מהאחריות החברתית של 013 נטוויז'ן. העסקה מהווה צעד אשר באמצעותו נוכל, יחד עם אינטרנט רימון, להציע בעתיד פתרונות תקשורת כוללים לציבור הלאומי דתי המונה כמיליון נפשות".

צילי בלקינד סמנכ"ל 013 נטוויז'ן הוסיפה: "אנחנו מאמינים באינטרנט רימון גם במוצר הטכנולוגי וגם בייחודיות של אינטרנט רימון בציבור הדתי – לאומי השילוב בין העוצמה הטכנולוגית של 013 נטויז'ן עם הייחודיות של אינטרנט רימון זה השילוב המנצח".

"מצבת הלקוחות של 013 נטוויז'ן מונה מעל חצי מיליון לקוחות וההגנה מפני תכנים שאינם ראויים חשובה לחלק גדול מלקוחות החברה גם בציבור הכללי ובטח בציבור הדתי לאומי".

"אנחנו כבר היום מובילים את תחום השיחות לחו"ל בנוסף אנחנו חברת התקשורת היחידה עם הכשר על תקשורת עסקית - גלובל קול ועל כרטיסי חיוג – כשר כארד הציבור החרדי הוא מנוע צמיחה משמעותי של החברה כך שנמשיך להתפתח בכפוף לאישור ועדת הרבנים לעיניני תקשורת".

קובי הקר מנכ"ל אינטרנט רימון ציין כי:" אינטרנט רימון תמשיך בתנופתה ותאפשר ללקוחותיה ליהנות מסל מוצרים רחב שיכללו שירותי שיחות בינ"ל ושרותי טלפוניה של 013 נטוויז'ן תוך שימוש באינטרנט הבטוח של אינטרנט רימון. המהלך יאפשר לאינטרנט רימון לבסס את אחיזתה בשוק ולהבטיח את המשך ההשקעה בפיתוח המוצר ושימור מובילותה בשוק בו היא פועלת"

השלמת העסקה כפופה לאישורים רגולאטורים ואישורים לפי כל דין.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד