י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

שר הרווחה כהן תוקף: "החרדים לא אחים שלי"

"חרדי שלא שולח את ילדיו לצבא הוא לא אח שלי" • "לא צריך לדאוג לילדים קטנים להורים שמחנכים אותם לא להתגייס" • שר הרווחה מאיר כהן מיש עתיד ביקר בעיריית בית שאן - וכאשר אחד מחברי המועצה אמר כי הוא לא מרגיש בנוח עם אווירת העליהום על החרדים - כהן תקף • שמנו קץ לסחטנות החרדית • הנציג החרדי השיב - די לפטרונות המכוערת • סערה

מאיר כהן, צילום: פלאש90
מאיר כהן, צילום: פלאש90

במהלך ביקורו של שר הרווחה מאיר כהן מיש עתיד בעיריית בית שאן, נערך דיון בנושאי רווחה, כאשר עלתה על הפרק שאלת תקצובו של מועדונית לילדים חרדים אמר מחזיק תיק הרווחה בעיר לשר כי הוא חש שלא בנח מאווירת העליהום כנגד הציבור החרדי. בתגובה לכך ענה השר כהן כי חרדי שלא שלא שולח את ילדיו לשרת בצבא איננו אח שלו.

"אבי גידל את כולנו וחינך אותנו לשרת בצבא. אני לא צריך לדאוג למי שלא שאינו שולח את הילדים שלו לצבא. הוא איננו אחי." לתמיהת הנוכחים הסביר מאיר כהן כי כוונתו גם לילדים קטנים להורים שאינם מחנכים אותם לשירות צבאי מכיוון שהדבר כלול באחריות ההורית של ההורים כלפי ילדיהם.

יצויין, כי סגן ראש העיר הרב פנחס בדוש שנבחר מטעם הרשימה המשותפת של הסיעות החרדיות שנכח אף הוא בישיבה המשותפת מחה בפני שר הרווחה על הדברים ואמר לו כי בכך הוא פוגע בסבו שלא שירת אף הוא בצבא. "די לפטרונות המכוערת הזו", אמר בדוש, "האם אינך מכיר בסביך מכיוון שלא שירת בצבא ?".

בתגובה לדברים שב כהן והבהיר כי נוכחותה של יש עתיד בממשלה שמה קץ לסחטנות החרדית והפסיקה את שחיתות הכספים הקואליציוניים החרדים שהגיעו על חשבון תקציבי הרווחה לידיים בפנימיות.

כתגובה לפנייה בעניין, השיב השר כי מי שמסית כנגד גיוס ואינו מכיר במדינה ציונית יהודית, הוא אינו רואה בו אח. הוא הוסיף כי "יודגש כי השר פועל רבות בקרב המגזר החרדי בעיקר באפליה מתקנת והעדפה לרשויות החרדיות, ומקיים שיח טוב ומוצלח עם חברי הכנסת מהסיעות החרדיות".
חרדים התקפה יש עתיד מאיר כהן שר הרווחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 67 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד