כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

הבחירות לנשיאות: לפחות הם לא מתייאשים...

מי כמו המועמדים יודע שאין ערך למילתם של הח"כים שהבטיחו להם תמיכה, ובכל זאת הם מאמינים ובטוחים בעצמם • טור אישי

הבחירות לנשיאות: לפחות הם לא מתייאשים...
מורן כהן

סיימנו לספור ספירת העומר. עכשיו, להבדיל, סופרים: היום נותרו חמישה ימים, עד לבחירות לנשיאות המדינה.

ככל הנראה, ההצעה שנכתבה בטור הבכורה שפרסמתי בשבועון 'כל ישראל' – לבטל לחלוטין את המוסד היקר והמיותר ששמו 'נשיא המדינה' – לא התקבלה יפה. ששת המועמדים שהצליחו לגייס את עשרת הקולות הנדרשים, עוסקים ברגעים אלו בניתוח סקרים, בסטטיסטיקות אחרונות, בשיגור זרי פרחים והבטחות לח"כים, ומעל הכל – תפירת חליפה הולמת לבית המטופח ברחוב הנשיא בירושלים.

ואני שואל: למען השם, אתם נאיביים? הרי בעלי זכות ההצבעה היחידים בבחירות לנשיאות, הינם 120 השקרנים – סליחה, הפוליטיקאים – המדופלמים ביותר (אם לדייק, המספר הנכון הוא 102, שהרי עלינו להפחית מהרשימה את 18 הח"כים החרדיים, כמובן-כמובן), ומי כמוכם, מועמדים יקרים שצמחו במסדרונות הכנסת, יודעים מאיזה חומרים בדיוק עשוי הפוליטיקאי.

אז שאתם – דווקא אתם – תאמינו למילה של פוליטיקאי שהבטיח לשים את קולכם בקלפי – ועוד מאחורי הפרגוד, כשאף אחד לא רואה?!

ככל הנראה, חלומם הוורוד של המועמדים – לשבת רגל על רגל בבית הנשיא ולקבל אורחים רמי-מעלה – מצליח להשכיח מהם את נפלאות התורה הכי מוכרת להם – תורת הפוליטיקה. לחמישה מהם, מה לעשות, החלום הזה עומד להתפוצץ בפָּנים והם עומדים להתחרט על הרגע בו הציגו מועמדות.

אבל אל תדאגו להם. חזקה על הפוליטיקאים שישכחו מייסורי ההתמודדות ויעשו זאת שוב בהזדמנות הבאה, כמו – להבדיל – היולדת שמבטיחה בכל לידה מחדש כי זוהי הלידה האחרונה שלה.

בואו נשתמש ב'מבט החיובי' ונלמד מצוות המחוקקים שלנו לא להתייאש. האמת, לפוליטיקאים שעוקבים מקרוב אחר סיפור-חייו הפתלתל של שמעון פרס, הרבה יותר קל לעמוד בזה, אבל גם לנו, האנשים הפשוטים, מותר לנסות.

הטור המלא של שלמה קוק יפורסם מחר בשבועון כל ישראל
בחירות פרס טור מועמד קוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד