י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

אבי הכלה מדבר לראשונה • וידאו וגלריה

בבני ברק חגגו את ה'שבע ברכות' הראשון לאחר ימי האבל של החתן אליהו וינטר, שאביו הרב ישראל ז"ל, נהרג בתאונת-דרכים • אתר 'בחדרי חרדים' מגיש וידאו וגלריית תמונות • בלעדי

אבי הכלה מדבר לראשונה  • וידאו וגלריה



 



בני ברק, ביום שאחרי, גועשת ומדברת על האירוע רב הרושם שארגן איש הציבור רב הפעלים, הרב ישעיהו מנצר שליט"א, מנכ"ל ישיבת 'באר ישראל', בו נטלו חלק רבנים, ראשי ישיבות, אישי ציבור וראש העיר הרב יעקב אשר, המארח מטעם עיר התורה בני-ברק, שהגדיר את המארגן האירוע הרב מנצר שליט"א "גאון בחסד".

כתב 'בחדרי חרדים' היה, תיעד, ומגיש אירוע מיוחד, לצד תודה, בשם המארגנים, לכל מי שנטלו חלק בו.

"מזל טוב" ורק שמחות - למשפחות וינטר - וציטרנבוים.



* * *



אמש (א) נערכה חגיגת ה'שבע ברכות' הראשונה לאחר ימי האבל של החתן אליהו וינטר, שאביו, הרב ישראל ז"ל, נהרג בתאונת דרכים קטלנית ליד אלעד, לאחר ששב מחתונת בנו. 

בשבע ברכות הקריא ראש עיריית בני ברק, יעקב אשר, את מכתבו של הגראי"ל שטיינמן, ונשאו דברים סב החתן ואבי הכלה, הרב ציטנרבויים, שסיפר על הניסים הרבים שליוו את האירוע הטראגי, החל מכך שבמקום התאונה הכבאים לא נפגעו ויכלו לעזור ולחלץ את הפצועים, ועד הבת שנותרה באולם, למרות שהיה מקום ליד הנהג, אך הילדה סירבה להצטרף לנסיעה. הוא גם סיפר על אחד מילדיו הפצועים, ש"מעוצמת המכה נכנס אל מתחת למושב ואנשי כוחות ההצלה לא ראו אותו, ורק עקב החילוץ שבוצע בנהג, אביו של החתן, גילו את רגליו מבצבות מתחת למושב - והוא ניצל".

הרבנית קנייבסקי השתתפה גם היא באירוע ושהתה בעזרת הנשים למעלה מחצי שעה .את החתן שימח הבדחן והזמר הרב משה ויינטרוב, ששימח את המשתתפים עד השעות הקטנות של הלילה .  


























































































































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד