י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אקססוריז • אביזרים הם חלק בלתי נפרד מהמראה שלך

ההשוואה בין אוכל לאופנה לא מופרכת - להיפך - היא צועדת יד ביד • כנסי בשביל לדעת למה כמו שאין אוכל בלי מלח, אין הופעה בלי אקססוריז • התוספת שתופסת 2

אקססוריז • אביזרים הם חלק בלתי נפרד מהמראה שלך
סטייליניג

איזה טעם יש לאוכל בלי תבלינים? תפל וספק אם היית אוכלת משהו בסגנון. הרבה פעמים אני עושה השוואות בין אוכל לאופנה, בשניהם יש סגנונות, טעמים, צבעים ומגוון עצום, בשניהם יש את חומרי היסוד (עוף, מים, חולצה, חצאית) ובשניהם יש תבלינים שמשנים את הטעם, הצבע והסגנון, באופנה התבלינים הם האביזרים.

אני רואה את זה הרבה, נשים לובשות בגדים "רגילים" (למשל חצאית שחורה וחולצת כפתורים) אך נטולות אביזרים לחלוטין, ואיך המראה הזה נראה? סתמי ותפל בערך כמו מרק עוף בלי מלח.

כסטייליסטית אחד הדברים להם אני מטיפה במרץ הוא שימוש באביזרים.

כל סיבות למה את חייבת שיהיו לך אקססוריז, והרבה:

1.למקסם את המלתחה- כמה דרכים אפשר ללבוש שמלה שחורה קטנה? אין סוף, כל עוד יש לך אביזרים. כל פריט (אם הוא לא מאד צבעוני ומסגונן) אפשר ללבוש באין סוף צורות על ידי שינוי האביזרים. אז ככה שכדי ליצור מראות שונים ומסוגננים, את לא צריכה כמויות אינסופיות של בגדים, את צריכה הרבה אביזרים.

2.מוסיף עניין- את יכולה ללבוש את הפריטים הכי בסיסיים ונטולי צבע ואז להוסיף אביזר גדול ומעניין וזהו. לא צריך יותר, המראה שלך נראה שונה, מעניין ומסוגנן יותר. אביזר אחד נפלא זה כל מה שצריך.

3.מוסיף סגנון- כמו שאם תוסיפי לתבשיל קארי הוא יקבל טאצ' הודי, כך באופנה, אם תוסיפי שרשרת עם ניטים, תקבלי מראה בועט ואם תוסיפי שרשרת פנינים, תקבלי מראה נשי, קלאסי. אביזרים בהחלט יכולים להיות אלו שיוסיפו את הסגנון למראה שלך, גם אם את לובשת משהו הכי סטנדרטי ומאבזרת, המראה עצמו יקבל טאצ' אחר לגמרי.

4.מוסיף צבע- הרבה מאיתנו אוהבות ללבוש שחור, הרבה שחור. אבל שחור לבד בלי שום תוספת צבע אחר זה אפל, משעמם, קודר ומבגר. את אוהבת הכל שחור, אין בעיה, אבל הוסיפי אביזר בצבע לשבור את זה. צבע זה דבר נפלא, ואם את מאלה שאוהבות את זה במנות קטנות, במיוחד בשבילך המציאו את האביזרים.

5. בטח גם לך יש ימים כאלו המתחילים בבוקר בעבודה ומשם את חייבת לרוץ לאירוע וממש אין לך זמן להחליף בגדים, מה עושים? אביזרים. מספיק שתחליפי את הנעליים,ממשהו שטוח ורגיל לנעלי עקב אלגנטיות, ואת התיק הגדול לקלאצ' מנצנץ וזהו, המראה ישתנה מהבוקר לערב

6.בקטנה- מדי פעם מפציעים טרנדיים שונים שצריך מהם ממש בקטנה. כי קצת יותר מידי עלול להיות יותר מידי. ומה עושים כשרוצים משהו במנות קטנות? נכון, אביזרים. שרשרת, עגילים, נעליים בסגנון בהחלט יספיקו. כמו למשל- הדפסי חיות, צבעי ניאון, ניטים ועוד.

כל שצריך הוא מעט דמיון, ורצון לשבור מוסכמות ולצאת מהקופסה. לשמחתי, רבות מקולקציות האקססוריז של העונות האחרונות מאפשרות בדיוק את זה - היכולת להיות מקוריים ולחשוב בצורה עצמאית על הרכבת מראה מעניין ומיוחד.






לשאלות ותגובות
עדי בורג
סטייליסטית אישית
0546-474746

נשים אופנה סטיילינג הלבשה אקססוריז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד