ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

אור ירוק ואגודת המעצבים משיקים תחרות כרזות בנושא בטיחות בדרכים

הכרזות הטובות ביותר יודפסו על תחתיות בירה "אלכסנדר" ויופצו בברים בכל רחבי הארץ. מנכ"ל אור ירוק: "באמצעות באמצעות מגוון רחב של פעילויות, נוכל להעלות את המודעות לחשיבות המאבק בתאונות הדרכים"

אור ירוק ואגודת המעצבים משיקים תחרות כרזות בנושא בטיחות בדרכים


במסגרת שיתוף פעולה בין עמותת אור ירוק, אגודת המעצבים ואתר Creatives.co.il הושקה ביום חמישי תערוכת כרזות למען המאבק בבטיחות בדרכים באחד הברים המובילים בישראל– בר "האוטו" ברחוב אבן גבירול בתל אביב. המיקום הלא רגיל של התערוכה נבחר במיוחד כדי להתאים לקונספט של הכרזות שהוצגו בתערוכה, שהוכנו במטרה לשמש כתחתיות לכוסות בירה שנועדו למנוע מהבליינים לשתות אלכוהול ולנהוג.

שלושת המקומות הראשונים בתחרות זכו בפרסים שווי ערך, אך ללא ספק גולת הכותרת של הפרסים, היא כי מותג בירת הבוטיק הבירה "אלכסנדר" ידפיס אלפי תחתיות של שלושת הכרזות הזוכות שיופצו לברים בכל רחבי הארץ. החיבור בין מותג בירה "אלכסנדר" לבין נהיגה בטוחה, ממשיך להעביר את המסר ש"אם שותים לא נוהגים" – ומונח לפני השותים ברגע האמת ובמקום הנכון - בבר מתחת לבקבוק הבירה.

התחרות החלה לפני מספר שבועות במתחם מיוחד שהוקם עבור התחרות באתרcreatives.co.il בו הציגו 350 מעצבים גרפיים מכל רחבי הארץ את תחתיות הבירה שהם עיצבו. לאחר תחרות מאתגרת, הגיעו לגמר 25 תחתיות אותן הדפיסה חטיבת אינדיגו של חברת HP ככרזות והן הוצגו בתערוכה בבר "האוטו".

אחרי התלבטות ארוכה של חבר השופטים נבחרו שלושת הכרזות הזוכות בתחרות:
אל המקום הראשון הגיע סהר חפוטא, שעיצב תחתית בצורת חשבון, כאשר אחד הסעיפים בחשבון הוא ניידת אמבולנס, שעולה 730 שקל לנסיעה. סהר זכה ב – WACOM, פד מאיירים ממוחשב מתנת Folyou.
אל המקום השני הגיעה רינת בר כליפה, שהזכירה למי ששתה להשאיר את המפתחות של האוטו בבית. רינת זכתה בערכת פונטים מבית "אאא".
אל המקום השלישי הגיע אדם לחמיש שעיצב תחתית עליה מספר של תחנת מוניות, כך שברגע שנגמרת כוס הבירה, יכול הבליין לראות את מספר הטלפון ולהזמין לעצמו מונית. אדם זכה באתר רספונסיבי המותאם לכל סוגי המסכים מתנת Folyou.

פרס נוסף קיבלה חביבת הקהל, לורי בר, אשר עיצבה כרזה הקוראת לנהג ה"מרוצים" לרדת מהכביש. לורי זכתה ב"הארד-דיסק" חיצוני מתנת אגודת המעצבים.

שמואל אבואב, מנכ"ל אור ירוק: "זוהי הפעם השישית שעמותת אור ירוק מקיימת את תחרות הכרזות בהצלחה רבה. אנו מאמינים, כי רק באמצעות מגוון רחב של פעילויות ונגישות למעגלים שונים באוכלוסיה, נוכל להעלות את המודעות לחשיבות המאבק בתאונות הדרכים ולערך העליון – הצלת חיים. שיתוף הפעולה של אור ירוק עם אגודת המעצבים ואתרCreatives.co.il מהווה מהלך חשוב, באמצעותו ייחשפו קהלים חדשים ובייחוד הנהגים הצעירים לחשיבות המאבק בתאונות הדרכים".

אורי שגיא בעלים מבשלת "אלכסנדר": "המבשלת נרתמת למלחמה בתאונות הדרכים ואני גאה על שיתוף הפעולה עם גוף שנאבק למען העלאת המודעות לשילוב הקטלני בין אלכוהול ונהיגה. אנחנו מאמינים כי בירה היא חלק מתרבות פנאי כמו מוזיקה ואוכל טוב, והמסר שלנו הוא ברור - אלכוהול ונהיגה לא הולכים ביחד".
אור ירוק תנועה כביש תאונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד