כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הרב החרדי נהרג והנהג נשפט למאסר על תנאי בלבד

מנצ'סטר: הרב היימן שטיינברג נדרס למוות לפני כשנתיים על ידי נהג שנהג במהירות מופרזת • העונש: מאסר על תנאי ושלילה

דרך חתחתים במנצ'סטר
דרך חתחתים במנצ'סטר

הקהילה החרדית במנצ'סטר המומה: נהג בן 24 שדרס למוות לפני שנתיים את הרב היימן שטיינברג נידון ביום שישי האחרון בבית המשפט למאסר על תנאי בלבד ולשלילה, זאת למרות שהנהג הודה כי נהג במהירות מופרזת ובלתי אחראית.

חתנו של הרב שטיינברג אמר כי התאונה אירעה ביום הולדת ה-82 של חמיו, כשזה היה בדרכו לתפילת ערבית בלילה גשום. לדבריו היה הוא ובנו בן ה-4 בדרכו לבית הכנסת כאשר לפתע שמעו עצירת פתע וחבטה, וראו אדם נוחת בסמוך אליהם.

החתן סיפר כי בחסות החשיכה לא הבחין במי מדובר אך רץ לכיוון האיש ששכב על הריצפה ואז הבחין בחמיו. התברר כי נהג צעיר נסע במהירות מופרזת ופגע ברב שטיינברג שצעד על המדרכה. הנהג המשיך בדרכו ואפילו לא עצר להגיש עזרה.

הרב שטיינברג עף למרחוק ונפגע בראשו ונפטר כעבור זמן קצר. הרב שטיינברג היה אישיות ידועה ומוערכת בקהילה, עזר לכל נזקק ואף הקים גמ"ח מיוחד לחתנים ולכלות.

ביום שישי הצליח עורך דינו של הנהג להרגיז את הנוכחים באולם, כאשר הצדיק את העונש הקל באומרו כי מדובר באדם קשיש בן 83 שכבר נעזר במקל הליכה, מה גם שהזקן היה לבוש שחורים וקשה היה להבחין בו בלילה הגשום, עורך הדין התעלם מהעובדה שמרשו שנהג בחוסר זהירות עלה על המדרכה ושם דרס את הרב שטיינברג.

הנהג הדורס נשפט למאסר על תנאי בלבד ושלילה, למורת רוחה של הקהילה החרדית.
מנצסטר ארהב רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד