י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ה'נשיא' שבת ברמות: נפגש עם רבני השכונה

הגר"ש כהן שהה בשבת בשכונת רמות אצל חתנו, ובמוצאי שבת נפגש עם רבני השכונה ושמע על המאבקים המתחוללים בה

ה'נשיא' שבת ברמות: נפגש עם רבני השכונה

בשבת האחרונה התארח נשיא מועצת החכמים הגר"ש כהן אצל חתנו בשכונת רמות ג' בירושלים, ואף מסר שיעורים בבתי הכנסת בשכונה. במוצאי שבת עלו רבני השכונה לבית בו שהה הגר"ש ברחוב אידלסון, בכדי לפרט בפניו את המאבק על צביונה של השכונה, ואת חלקם של נציגי תנועת ש"ס בעיריה במאבק מול ברקת, בדגש על פרשת הבריכה המעורבת ברמות, שירדה מהפרק לאחר מאבק עיקש של כלל הנציגים החרדים בעיריה.

רבני השכונה העלו בפני הגר"ש את האפליה הקשה כנגד תושבי רמות החרדים, הנמשכת כבר כ-30 שנה בהקצאות למבני דת ולמוסדות חינוך, וכמו כן העלו בפניו את שורת הנושאים עליהם נאבקים תושבי השכונה מול העיריה, ובהם ביטול המכרזים במתחם הקאנטרי ברמות - שכזכור עורר סערה ציבורית גדולה, לאחר שברקת הודיע על העברתם לידי משרתי שירות קבע מכוחות הביטחון, כמו גם על הישיבה התיכונית אותה מייעד ברקת להכניס לשכונה - למרות התנגדות הרבנים והתושבים, ועל אף המחסור החמור במבנים למוסדות חינוך של השכונה עצמה.

בפגישה השתתפו הגר"ש ניימן רבה של רמות, הגר"א דניאל רב בית הכנסת מאורות משה והגר"א אייזנטל מרבני רמות ג'. הגר"ש בירכם וחיזק אותם להמשיך ולהיאבק לשמירת צביונה החרדי של השכונה.
הגרש מועצת החכמים רמות מאבק רבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד