י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

האסטרטג שמאחורי הניצחון: יעקב ביכלר

איש היח"צ החרדי יעקב ביכלר הוביל מאחורי הקלעים את הקמפיין של ריבלין לנשיאות, וסגר את הקצוות לקראת הסיבוב השני

האסטרטג שמאחורי הניצחון: יעקב ביכלר

דקות לאחר הניצחון חושף 'בחדרי חרדים', כי היועץ האסטרטגי יענקי ביכלר שימש כיועצו החסוי לענייני חרדים של הנשיא הנבחר רובי ריבלין. ביכלר שמשמש כמנכ"ל 'ביכלר אסטרטגיה ויחסי ציבור' ליווה את רובי ריבלין לאורך כל תקופת הקמפיין, השתתף בישיבות המטה ושימש כחבר בצוות האסטרטגי לבחירתו של ריבלין.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ביכלר החל ללוות את רובי ריבלין לפני מספר חודשים, לאורך כל הקמפיין ביכלר שימש כיועצו של ריבלין והצוות גם לגבי הפגישות והמהלכים עם חברי הכנסת החרדים וכן ניהל את ההסברה התקשורתית החרדית. ספינים וגימיקים רבים שרצו בחודשים האחרונים ופתחו מהדורות חדשות יצאו מבית מדרשו של ביכלר.

חשוב לציין כי לצידו של ריבלין עבדה מנהלת הלשכה החרדית רבקה רביץ, כלתו של ח"כ הרב אברהם רביץ ז"ל ורעייתו של יצחק רביץ יו"ר דגל התורה בביתר, גם יצחק רביץ היה שותף לקמפיין והשתתף לפחות בחלק מהישיבות מטה.

למרות שביכלר שמר זאת בסוד והעדיף לנהל את הקמפיין מאחורי הקלעים, חדי עין יכלו להבחין בביכלר מסתובב עשרות פעמים בכנסת, מעטים תפסו אותו יוצא ונכנס מחדרו של ריבלין. ביכלר שמשמש גם כיועצו החרדי של שר השיכון אורי אריאל נהפך לחלק מהצוות המצומצם של הנשיא הנבחר רובי ריבלין.
ביכלר ריבלין יועץ אסטרטג נשיא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד