ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

ח"כ שטבון: "הזדמנות לשינוי ההרכב הקואליציוני"

הפוליטיקאים שהתייצבו לימינו של ריבלין מיהרו לברך, ובראשם ישי, אריאל, ליצמן ובנט • גם נתניהו שיגר ברכה

צילום: איציק שושן
צילום: איציק שושן

המערכת הפוליטית ממהרת לחבק את רובי ריבלין, הנשיא העשירי של מדינת ישראל.

ח"כ אלי ישי: "מדינת ישראל זוכה היום להיות מיוצגת על ידי אדם ראוי שיודע לחבר בין הקבוצות השונות, לגשר על מחלוקות ולהציג את פניה של ישראל בעולם. בחירתו משקפת את בחירת רוב העם ובחירתי שלי. אני שמח בבחירתו של ידידי ראובן ריבלין לתפקיד הנשיא, הצלחתו היא הצלחתנו".

ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו בירך את ראובן ריבלין: ״איש הליכוד ואיש המחנה הלאומי ניצח. אני מצפה לשיתוף פעולה עם הנשיא הנבחר למען אחדות עם ישראל וכל אזרחי ישראל״.

השר אורי אריאל: ״אני מברך את ח״כ ראובן ריבלין על בחירתו לנשיאות המדינה. נשיא המדינה הינו תפקיד ממלכתי שתפקידו לאחד את העם ואני מצפה שכך אכן ינהג הנשיא הנבחר״.

ח"כ יעקב ליצמן: "ברכותיי לנשיא המדינה ידידי רובי ריבלין שנבחר לתפקיד הממלכתי ביותר. מוסד הנשיאות קיבל היום אדם ערכי, איש חם למסורת ישראל, ומי שהיה קרוב לדעותיהם ועמדותיהם של הח"כים החרדיים במשך השנים. מאחל שימלא תפקידו בהצלחה ובכבוד".

השר ישראל כ"ץ: "אני מברך את ידידי רובי רבלין. לא היה לי צל של ספק שהוא יהיה הנשיא הבא של מדינת ישראל ואני שמח על בחירתו. אני משוכנע שהוא יעשה את עבודתו על הצד הטוב ביותר. מדינת ישראל מרוויחה היום נשיא ממלכתי שמחובר לעם".

יו״ר תנועת ש"ס אריה דרעי מברך את ח״כ ראובן ריבלין: ״רובי הוא האיש הנכון במקום הנכון יהודי חם שיביא כבוד למדינת ישראל ולעם ישראל״.

בנט: ״ישראל קיבלה נשיא לאומי, ציוני, אוהב ארץ ישראל ואוהב עם ישראל, נשיא שמאמין בזכותו של עם ישראל על ארצו ולא מתבייש לומר זאת. אנחנו תמכנו בו ואנו מאושרים מהתוצאות״.

הבית היהודי: "תנועת הבית היהודי מברכת את ראובן ריבלין, בו תמכה באופן חד משמעי, על היבחרו. הנשיא ריבלין, איש ארץ ישראל ואיש ירושלים, יוסיף כבוד לבית הנשיא וייצג נאמנה את ישראל בעולם באהבתו לעם ישראל, ארץ ישראל ומסורת ישראל".

ח"כ גפני: "אם היהדות החרדית הייתה יחד עם הליכוד - הבחירות היו מוכרעות בסיבוב הראשון. מי שהכריע את הסיבוב השני היו המפלגות החרדיות".

ח"כ מוזס: "מברך את הנשיא הנבחר ראובן ריבלין ומאחל לו כי יצליח לאחד את העם ולהוריד את מפלס השנאה בין חרדים לחילוניים".

הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו התקשר לברך את רובי ריבלין על בחירתו לנשיא המדינה. "מדובר בתפקיד רב משמעות לאחדותו של העם ולהצלחתה של ישראל בעולם. נפעל בשיתוף פעולה על מנת לאחות קרעים ולמנוע שנאת חינם בעם".

הראשל"צ הגר״ש עמאר בשיחת טלפון לנשיא הנבחר רובי ריבלין: ״ניחנת בתכונות ובכוחות לאחד וללכד את עם ישראל״. במהלך השיחה אמר הראשל"צ לנשיא הנבחר, כי לאורך השנים תמיד כיבד את הדת והמסורת היהודית, ובכל פעם שפנה אליו בכדי שיסייע בחוק מסויים או למנוע חוקים שנגדו את התורה, הוא נענה וסייע רבות. וכי עכשיו בתפקידו החדש "יזכה להביא לכלל ישראל את חשיבות המשך השמירה על הזהות היהודית ואחדות העם״.

שר המודיעין ד״ר יובל שטייניץ: "ברכות חמות לכבוד הנשיא! ראובן ריבלין. אין לי ספק שרובי יהיה נשיא מצויין למדינת ישראל. אני רואה את בחירתו לנשיא המדינה כאות כבוד לתנועת הליכוד בפרט, ולמחנה הלאומי בכלל".

ח"כ שקד: "קרב צמוד שבסופו ניצח ריבלין ויחד איתו ניצח גם המחנה הלאומי. אני גאה להיות חברה במפלגה שעמדה ביושר לאורך כל הדרך לצד המועמד הנכון. מפלגה שלא התעסקה בפוליטיקה הקטנה ובתקיעת מקלות בגלגלים. מאחלת הצלחה גדולה לרובי בייצוג מדינת ישראל בכבוד".

סגן השר לשירותי דת, הרב אלי בן דהן: "רובי ריבלין הוא איש ירושלים אוהב התורה, העם והארץ. אני בטוח שבעזרת מידותיו הנעלות הוא יאחד את עם ישראל כולו סביב עם ישראל ויחזק את אופיה היהודי של המדינה".

ח"כ יעקב אשר; "ההצבעה בסיבוב השני הוכיחה לנתניהו וליברמן וגם לנשיא הנבחר ריבלין שאי אפשר לסמוך על אף מפלגה מלבד החרדים ששוב הוכיחו שאצלם מילה זו מילה, אנחנו בניגוד לתנועת הליכוד לא זונחים שותפים".

ראש האופוזיציה ויו"ר מפלגת העבודה ח"כ יצחק הרצוג: "יחי הנשיא העשירי ראובן ריבלין. הוא יהיה נשיא מאחד ומלכד שישמור על מעמדו הרם של מוסד הנשיאות".

ח"כ שטבון: "תמיכת החרדים בריבלין מוכיחה שאפשר לגבש מחדש את המחנה הלאומי, הזדמנות לשינוי ההרכב הקואליציוני".
ריבלין ישי תגובות פוליטיקה ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד