כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

"להסיר הפריצות הנוראה מפלטרין של מלך"

רבני העיר העתיקה בראשות הגר"א נבנצל, מצטרפים במכתב חריף במיוחד למאבק נגד פתיחתו של 'חוף התועבה' במתחם הרכבת בירושלים - סמוך לחומות • "יש להתעורר ולמחות ולפעול שהדבר ייפסק בהקדם ממש, וכל מי שיש בליבו יראת שמים מבין עד כמה חובה עליו לפעול למען לא תהיה עיר קדשנו מושפלת עוד" • בפנים: המכתב

"להסיר הפריצות הנוראה מפלטרין של מלך"

ירושלים מתכוננת למאבק על חוף התועבה: לאחר דחיות חוזרות ונשנות של התכניות לפתיחת חוף הים המעורב במתחם התחנה בירושלים, מתברר כי ככל הנראה החוף יפתח ביום ראשון הקרוב לאחר שההכנות הטכניות לפתיחתו הולכות ונשלמות.

על רקע הדיווחים על הפתיחה הצפויה, יצאו רבני העיר העתיקה אשר סמוך לחומותיה מתוכנן החוף להיפתח, במכתב חריף לחברי מועצת העיר לפעול ולעשות ככל יכולתם כנגד חילולי השבת הקיימים במתחם וכנגד תכניות הפריצות הקשה המתוכננות בחוף. על המכתב חתום הגר"א נבנצל רב העיר העתיקה, כאשר אליו מצטרפים הגר"א מדינה, הגר"ש קוק והגר"נ נריה.

"אבקש מקרב לב מכל אחד ואחד לעמוד בכל תוקף ולמנוע את חילולי השבת אשר נעשים במתחם הרכבת ר"ל. ולא חרבה ירושלים אלא בשביל שחללו בה את השבת, שלא לגרום חורבן העיר ח"ו, עם מקדשי שביעי, עורו והתעוררו על פרצה גדולה זו ועליכם כל אחד ואחד, לפעול ולא לשקוט עד שתוסר חרפה זו".

"עוד זאת, נוסף לאחרונה פריצות נוראה ר"ל במתחם הנ"ל, גם בזה יש להתעורר ולמחות ולפעול שהדבר ייפסק בהקדם ממש, וכל מי שיש בליבו יראת שמים מבין עד כמה חובה עליו לפעול למען לא תהיה עיר קדשנו מושפלת עוד, ולהסיר הפריצות הנוראה לאלתר מפלטרין של מלך. ובזה נזכה לראות בבנין ירושלים, וכל המתאבל על ירושלים זוכה ורואה בבנינה בב"א".







רכבת מכתב עיר עתיקה חוף פריצות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד