י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

שיא גינס חדש? סעודת השבת הגדולה בעולם

למעלה מ-2000 איש ישתתפו מחר בסעודת השישי הגדולה בעולם - שתיערך על ידי מרכז חב"ד בהאנגר 11 בנמל תל-אביב; הפרטים

חבד, פלאש90
חבד, פלאש90

מחר (שישי), ייקבע שיא גינס היסטורי בתל-אביב – סעודת השבת הגדולה ביותר בעולם. ביוזמת מרכז חב"ד בתל-אביב הוזמנו אלפי צעירי העיר לערוך ביחד סעודת שבת כשרה כהלכתה, באולם ה'האנגר 11' בנמל תל אביב.

שלוחי חב"ד לסטודנטים ולצעירים בת"א, בשיתוף פעולה עם ארגוני "חב"ד בקמפוס – ישראל' ו"וייט סיטי שבת" עמלו בחודשים האחרונים להפיק את האירוע הענק והיוקרתי, תוך הקפדה על כך שתישמר בו השבת כהלכתה על כל דקדוקיה.

באופן מפתיע, כרטיסי הכניסה לאירוע, שנמכרו במחיר סמלי באינטרנט, נחטפו במהירות, וכשבועיים לפני האירוע לא נותרו בו מקומות כלל, גם לא למי שברצונו לשלם על כרטיס בעלות מלאה.

למעלה מאלפיים צעירים תל-אביביים הבטיחו את מקומם בסעודה הענקית, ועוד קרוב לאלף נרשמו ברשימת המתנה למקרה שיתפנו בו מקומות. נציג מיוחד של ספר השיאים של גינס הגיע מלונדון לקבוע את השיא הרשמי של למעלה מ-2000 משתתפים באולם אחד בסעודת שבת כהלכתה.

"הביקוש העצום להשתתף בסעודת השבת מוכיח, שהטענות כאילו צעירי העיר רוצים שהשבת בתל-אביב תהיה שבת של חול, עם עסקים פתוחים ותחבורה ציבורית חלילה, בטעות יסודן", אומר הרב יוסף גרליצקי, שליח הרבי מליובאוויטש לתל-אביב, ורב מרכז העיר, "הצעירים בתל-אביב אוהבים ורוצים את השבת המסורתית, עם קבלת השבת, סעודה משפחתית סביב השולחן, דברי תורה וזמירות השבת. יעידו על כך מאות הסטודנטים המשתתפים מידי שבת בסעודות השבת של 'חב"ד בקמפוס תל-אביב', ועכשיו גם אלפי הנרשמים לסעודת השבת הגדולה בעולם – דוקא כאן בתל-אביב".

האירוע ההיסטורי ייפתח עוד לפני כניסת השבת, בשעה 6 בערב, בהופעה של להקת 'המדרגות' ובדברי ברכה של הרב הראשי לת"א הרב ישראל מאיר לאו. לפני כניסת השבת ידליקו יחד קרוב לאלף נשים את נרות השבת, והקהל יקבל את השבת בתפילת ערבית אל מול שקיעת החמה בחוף תל אביב. על הסעודה עצמה ינצחו שלוחי חב"ד בתל אביב, כאשר הקהל הענק צפוי לערוך יחד את הקידוש על יינות 'יקבי רמת הגולן', ולהמשיך בסעודה מלאה ויוקרתית עם כל מטעמי השבת, שירה בציבור, 'לחיים' ודברי תורה עד לברכת המזון ו"עונג שבת" שלאחריו.

מארגני האירוע מוסרים כי "השבת הזו היא חלק מהקמפיין החיובי הגדול של חב"ד בת"א למען שמירת השבת בעיר", הם אומרים ומבטיחים, "זה עומד להיות אירוע היסטורי, תחילתה של מהפכה. כבר אמרו חז"ל – אילו ישראל משמרין שתי שבתות מיד הן נגאלים".
שיא גינס סעודת שבת חבד תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד