ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

הגראי"ל בירך, וולפסון נכנס לשותפות עם 'מגה'

רשת שיווק חדשה בבני ברק - "תכלס", הבעלים: הרב אריה וולפסון • הגראי"ל שטיינמן שמע ובירך על השותפות • כל הפרטים

לוגו הרשת
לוגו הרשת

רשת חדשה - תכל'ס, נכנסת לזירת רשתות השיווק המוזלות. לפי מקימי הרשת - "תכל'ס שמה לעצמה למטרה לחולל שינוי בהרגלי הקנייה של הצרכן החרדי ולאפשר לו ליהנות ממגוון מוצרים טריים במחירים זולים".

הרשת החדשה הוקמה על ידי הרב אריה וולפסון, אחד מגדולי התומכים של עולם התורה, שנכנס לשותפות עם רשת השיווק "מגה" (הריבוע הכחול) ומטרתה להביא לציבור החרדי סטנדרטים של צרכנות המקובלים בחברה הישראלית.

לפני חתימה על הסכם השותפות, נכנס הרב וולפסון לבית ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ושאל אותו על היוזמה. ראש הישיבה התלהב ובירך על השותפות שלדבריו תועיל למשפחות בני תורה ומיעוטי יכולת בעיר.

אם המיזם יצליח, צפויה השותפות להתרחב הלאה ולפתוח סניפים חדשים בשאר הריכוזים החרדיים.

מה מיוחד ברשת החדשה? "לראשונה בשוק הצרכנות החרדי", אומר אחד המקימים, "תציע הרשת מגוון מחלקות טריות בכשרויות מהודרות ובמחירים זולים, שתאפשר לצרכנים לרכז את כל הקניות ולוותר על ההתרוצצות מחנות לחנות על מנת לקנות מוצרים טריים ואיכותיים".

"עד כה בשוק החרדי, רשתות השיווק כללו בעיקר מוצרים קפואים, או ארוזים ומוכנים. ברוב רשתות השיווק הפונות למגזר לא קיימות רוב מחלקות הטריות, הרשת החדשה מרכזת את מגוון מחלקות הטריות המרכיבות את סל הצריכה הממוצע: דגים טריים, קצביית בשר ועוף, מאפיית אנג'ל, מעדניית גבינות, דגים מעושנים ושוק פירות וירקות טריים, לצד המחלקות הטריות מציעה הרשת מגוון גדול של כל מוצרי הצריכה".
תכלס וולפסון רשת שיווק שפע שוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד