ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הכשר החדש של NOKIA הגיע לישראל

יורוקום נציגת Nokia בישראל עם המכשיר האמין Nokia 208 הכשר • הוא מתקדם, חזק ועם תכונות שהופכות את השימוש לקל ונוח

הכשר החדש של NOKIA  הגיע לישראל
יחצ

בעקבות הצלחת מכשיר הסלולר הכשר C2-01 NOKIA המיועד למגזר החרדי, יורוקום נציגת NOKIA בישראל ממשיכה להציג את Nokia 208 הכשר, אשר קיבל את אישור ועדת הרבנים לענייני תקשורת.

לטלפון הנייד 208 Nokia יש מסך גדול יותר 2.4 אינץ' ויש בו לוח שנה יהודי ורינגטונים חסידיים, המכשיר, שנמצא בשוק כבר כמה חודשים, זוכה לאמינות גבוהה ונהנה מקהל משתמשים נאמן.

אילן גרינבוים, מנכ"ל יורוקום נציגת Nokia בישראל אמר כי "יורוקום נציגת Nokia בישראל ממשיכה לתת מענה מתקדם לצרכי המגזר החרדי שהניידות עם היכולת להיות מחובר הינה צורך מאוד חשוב במיגזר ייחודי זה. ולכן השקענו רבות במכשיר המתקדם, הנוח והאיכותי אשר נותן למשתמש החרדי כל יכולות התקשורת הסלולרית הכי מתקדמות אבל האפשריות והמאושרות במסגרת חוקי הכשרות והנחיות ועדת הרבנים לענייני תקשורת.

"מעבר לכך, אף הוספנו יכולות ייחודיות ובלעדיות ההופכות את חוויית השימוש לעשירה ואופטימלית למגזר החרדי, כגון: לוח שנה עברי ובו כל המידע הנחוץ ליומיום (מועדי וחגים, פרשות שבוע, זמני תפילה וכו') ואפילו מיגוון של רינגטונים חסידיים".

גרינבוים סיים ומסר כי "אני בטוח שהציבור החרדי שהוא מהצרכנים היותר נבונים בישראל, ימשיך ויהנה גם מה-Nokia 208 הכשר שלהערכתי הוא מוצלח ופופולארי לא פחות מקודמו".

208 Nokia הינו סלולרי חזק ואיכותי מדור 3, מאוד קומפקטי, עם מקשים נוחים וגדולים, התקן בלוטות שמע (לדיבורית), אמין ואיכותי.

• מסך – 2.4 אינץ'
• טכנולוגית 3G עם קליטה איכותית
• לוח שנה עברי
• בלוטות' שמע
• רינגטונים חסידיים
• נוח, חזק וידידותי ביותר

להשיג בסלקום, אורנג', פלאפון, הוט מובייל והמשווקים הנבחרים של ריל טיים.

מחיר: 599 ₪
נוקיה שיווק נייד כשר סלקום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד