כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

ברקת נגד יתד נאמן: תתנצלו או שנתבע אתכם דיבה

המאבק על חוף התועבה בירושלים לשיא: עיריית ירושלים משגרת מכתב חריף ליתד • דגל בתגובה - "ברקת מנסה לטהר את השרץ"

מכריז מלחמה? ברקת נגד יתד, פלאש90
מכריז מלחמה? ברקת נגד יתד, פלאש90

המאבק נגד חוף התועבה : עיריית ירושלים משיבה אש ופונה בתביעה ליתד נאמן בדרישה להתנצלות על כך שהעיתון פירסם כאילו העיריה היא זו שמפעילה את המתחם בו בזמן שלטענת העיריה היא איננה מפעילה או מתקצבת כלל את המתחם.

במכתב רשמי מטעם הלשכה המשפטית של עיריית ירושלים שנשלח להנהלת 'יתד נאמן' נאמר העירייה
נערכת לקראת תביעה נגד העיתון, בגין כך שהפרסומים על כך שכביכול העירייה מפעילה מתחם חילולי שבת ופריצות, "אין בהם כל אמת, וכי מדובר בדברי הכפשה שקריים שיש בהם משום עבירה על חוק איסור לשון הרע".

במכתב התביעה נגד העיתון נאמר עוד כי "הכתבה כוללת פרטים מופרכים ושקריים, שמטרתם הכפשה זדונית של עיריית ירושלים, הנהלת העירייה והעומד בראשה".

עיריית ירושלים אף מתייחסת ספציפית להאשמות לפיהם העירייה עומדת להפעיל מתחם חוף וירטואלי במתחם התחנה, תוך פגיעה בשבת קודש ובפריצות. במכתב התביעה מבהירה העירייה לראשונה כי "עיריית ירושלים, הנהלת העירייה וכמובן ראש העירייה אינם מפעילים, אינם יוזמים, אינם תומכים, אינם מתקצבים ואינם משתתפים בכל צורה שהיא בפעילות זו".

לטענת העירייה מדובר במתחם המופעל בידי גוף פרטי שאינו עירוני כלל ושאין כל קשר בינה לעירייה. "הפעילות המתוכננת במתחם התחנה, אליה מתייחסת הכתבה, היא פעילותו של יזם פרטי בשטח פרטי, המתבצעת בלי כל קשר לעיריית ירושלים, להנהלת העירייה ולעומד בראשה. קשירת הפעילות לעירייה ולראש העירייה היא שקרית וזדונית".

בסיום המכתב מופיעה דרישת העירייה להתנצלות העיתון על פרסום הכתבה המכפישה, אחרת יינקטו צעדים משפטיים בהמשך. "אנו רואים בחומרה את תוכן הכתבה, והחיבור באופן שקרי בין העירייה וראש העירייה לבין המיזם הפרטי, וכי מדובר בהפרה בוטה של חוק איסור לשון הרע".

מעיתון יתד נאמן נמסר בתגובה כי עד לרגע זה לא התקבל לידיהם כל מכתב.

גורם בכיר בדגל התורה מוסיף בתגובה לפרסום כי "מדובר בנסיון תקשורתי של ברקת לטהר את השרץ מצדו למרות שכל אישור פתיחת המתחם נעשה על ידיו. הנסיון הזה, ופתיחת המתחם כולו הם כהמשך ישיר להצרת צעדי הציבור החרדי בירושלים בכלל ובשכונות המעורבות בפרט."





ירושלים ברקת יתד נאמן דגל התורה חוף התועסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד