ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

האמא פרצה בבכי בבית הגר"ח "תתפלל על בני"

תפילות רבים בכל רחבי הארץ לשלומם של שלושת הנעדרים • גדולי הדור בקריאה להתפלל עבורם ולזכותם

הגר"ח קנייבסקי מתפלל צילום: יהודה פרקוביץ
הגר"ח קנייבסקי מתפלל צילום: יהודה פרקוביץ

החשש הגדול כי שלושה בחורי ישיבה נחטפו אתמול בלילה, מביא לתפילות בכל שדרות הציבור היהודי בארץ ובעולם - במטרה אחת שיחזרו הנערים הללו לבתיהם בשלום.

בתחנת הרדיו החרדית 'קול ברמה' עצרו את השידורים וקראו לכל המאזינים להצטרף לאמירת תהילים.

אמו של אחד הנערים הנעדרים הגיעה בשעה האחרונה בבכיות עצומות לביתו של הגר"ח קנייבסקי ברחוב רשב"ם בבני ברק, בבקשה שיתפלל עבור בנה ויברכו שישוב לביתו בשלום. האמא פרצה בבכי בביתו של הגר"ח, והגר"ח בירך וביקש להרבות בתפילה.

נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן, ראש ישיבת 'פורת יוסף', קרא לכלל הציבור להעתיר ולהתפלל למען הנערים הנעדרים ולמען חיילי צה"ל, ובפרט נשות ישראל שיפילו תחינה לפני הבורא בעת הדלקת נרות שבת.

הגר"ש אויערבך ששמע על המקרה הורה לומר פרקי תהילים בבתי הכנסת ובישיבות אחרי תפילת מעריב.

הראשון לציון הגאון רבי שלמה משה עמאר ביקש מכל נשות ישראל להוסיף 2 נרות בהדלקה בערב שבת עם פרק תהילים ולבקש רחמים עבור עם ישראל והנערים החטופים.

הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף קורא לציבור להתפלל לשלומם של הנעדרים ובמענה לפניית צה"ל אמר כי על הצבא שלא לחסוך בשום פעולה לאיתור הנעדרים גם לאחר כניסת השבת.

האזינו לקריאתו של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף:


גם הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו קורא לציבור לבקש בתפילה לשלום הנעדרים ולשלום חיילי צה"ל ולהוסיף את פרק קכ"א בתהלים לשלומם ובטחונם. הרב הראשי הורה לגורמי הביטחון לבצע את כל הפעילות הנדרשת גם בשבת למען הצלת חייהם. "עם ישראל מאוחד בליבם, בתפילה ובדאגה לשלומם".

בעיר אלעד מקום מגורי אחד מבחורי הישיבה הורה המרא דאתרא הגרש"ז גרוסמן לומר אחרי תפילת מעריב בליל שבת ואחרי כל התפילות פרק תהילים להחזרת הבחורים.

השמות לתפילה ולרחמי שמים: יעקב נפתלי בן רחל דבורה. גלעד מיכאל בן בת גלים. אייל בן איריס תשורה והן קל כביר לא ימאס תפילת רבים.
תפילות בטחון בחורים הגרח קנייבסקי חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד