י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

עצרת תפילה עולמית ב-7 • צה"ל בחברון • מתעדכן

אשת רה"מ הגיעה לבית משפ' יפרח באלעד • הנשיא: "קשה לתאר את הפחדנות, לחטוף נערים צעירים בדרכם לביתם" • ההורים פרנקל: "נפתלי, אבא ואמא אוהבים אותך" • צה"ל כיתר את חברון: מבצע 'שובו אחים' • השר סער, רגב ואלי ישי אצל המשפחות; דרעי נפגש עם שגריר ארה"ב • הערב ב-19:00: עצרת תפילה המונית בכותל, וברחבי העולם היהודי • מתעדכן

צילום: דו"צ
צילום: דו"צ

המחדל

עצרת תפילה
המונים מכל רחבי הארץ ינהרו הערב לכותל המערבי, לעצרת התפילה להצלתם של הנערים החטופים, בעקבות פנייתו של הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו שליט"א. הרב לאו הודיע אמש על כינוס מועצת הרבנות בהשתתפות הרבנים הראשיים, הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א וחברי המועצה ברחבת הכותל יחד עם כל עם ישראל לתפילה ולזעקה לשלום הנערים החטופים.

מאז ההודעה על העצרת הודיעו גופים רבים, ארגונים ומוסדות מכל חלקי העם כי ישתתפו בעצרת - אשר תהפוך למפגן סולידריות ותפילה.

בין הגופים והאישים אשר אישרו הגעה: חברי מועצת הרבנות הראשית לישראל, שרים בכירים, ח"כים, רבנים, עשרות ראשי ישיבות מכל חלקי עולם התורה, חניכי בני עקיבא, חניכי המכינות הקדם צבאיות, אלפי מתנדבי "זק"א" ו"איחוד הצלה" אשר הנהלות הארגונים קראו למתנדביהם להגיע לעצרת בכותל, סטודנטים מתנועת אם-תרצו ופעילי תנועת ישראל שלי.

רב הכותל והמקומות הקדושים, הרב שמואל רבינוביץ', העמיד לרשות האירוע את כל הצרכים הנדרשים.

בתוך כך, מתוך רצון לאחד את עם ישראל בכל רחבי תבל, שוחח היום הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו שליט"א עם רבני מדינות, ובהם ועידת רבני אירופה, ארגון הRCA בארה"ב ולרבה הראשי של דרום אפריקה הרב זאב גולדשטיין. כן פנה הרב לאו לכל אלפי שלוחי חב"ד בכל פינה בעולם כדי שיצטרפו בשעה 19:00 שעון ישראל לתפילה עולמית משותפת.

הרב דוד לאו אומר כי "זו העת לאחדות, להוכיח כי כל ישראל ערבים זה לזה. נוכיח לאויבינו המבקשים ברעתנו כי עם ישראל חי וקיים, ובכוח התפילה נראה בקרוב את בנינו שבים לביתם להוריהם ולעם ישראל בריאים ושלמים".
תפילה חטיפה חברון נעדרים נערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד