י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הטרמפיאדות: שממה ביו"ש - עומס אצל החרדים

כתב 'בחדרי חרדים' יצא לבדוק מה קורה בכביש • ביו"ש הטרמפיאדות שוממות • בערים החרדיות אין שינוי - למרות קריאות הרבנים

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

שלשה ימים לאחר חטיפת שלושת בני הישיבות ודומה שהאזהרות, ואיסורי הרבנים נגד הנסיעה בטרמפים עשו את שלהם, והטרמפיאדות ברחבי יו"ש שממו היום. עם זאת האזהרות הללו השפיעו רק מעט בערים החרדיות.

הטרמפיאדות ביהודה ושומרון נראו היום כמעט שוממים לחלוטין. אחד מתושבי אזור גוש עציון המתין היום בצומת ליד חברון כשהוא בולט בבדידותו, הוא אומר ל'בחדרי חרדים': ״אני ממשיך לנסוע בטרמפים, אף אחד לא ישבור אותנו, אבל נגלה יותר זהירות. נראה לי שבעוד מספר שבועות הכל ישוב לשיגרה".

יהודה בן 18 תושב ירושלים אומר ל'בחדרי חרדים': "קשה היום לעצור טרמפים אני כבר כאן מעל שעה ואף אחד לא מוכן לעצור. אני חושש רק מעט. אני בדרך כלל שואל את הנהג מה שלומך כדי שישמע האיים הוא יהודי״.

לעומת יו"ש הטרמפיאדה ביציאה מירושלים עמוסה כרגיל בבני ישיבות חרדים: יצחק כהן בן ה-20 תלמיד ישיבה מבני ברק אומר: ״אין ספק יש פחד לנסוע - לפעמים אני מרגיש את זה באמצע נסיעה, אבל הבעייה היא שעד שאוטובוס מגיע אפשר להגיע הביתה".

בחור ישיבה נוסף, מנחם בן 19, אומר: "זו לא הפעם הראשונה שנחטפים על ידי טרמפים. הציבור מודע לזה כבר משנים עברו, אבל אט אט תמיד חזרו החיים לשיגרה - והאנשים המשיכו לעצור טרמפים".
חרדים יהודי בני ישיבות טרמפים יוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד