כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

אשתו של אבו מאזן אושפזה בבית חולים אסותא

גורמים לא רשמיים בבית החולים בתל אביב אישרו כי אום מאזן אושפזה במקום; הערב יפגינו גורמי ימין בכניסה לבית החולים

אבו מאזן חוגג עם מחבלים משוחררים, פלאש90
אבו מאזן חוגג עם מחבלים משוחררים, פלאש90

במקביל למאמצים המדיניים והביטחוניים לשיחרור שלושת החטופים, מתברר כי אום מאזן, רעייתו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, הועברה ביום שישי האחרון לישראל, לטיפול רפואי בבית החולים אסותא בתל אביב. ככל הנראה היא תשוחרר כעת. הפגנת פעילי ימין מתוכננת מול בית החולים בשעה 8.

במערכת הביטחון נמשכות המאמצים לשיחרורם של תלמידי הישיבה החטופים, גיל-עד שאער (16) מטלמון, נפתלי פרנקל (16) מנוף איילון, תלמידי ישיבת "מקור חיים" בכפר עציון, ואייל יפרח תושב אלעד (19), תלמיד הישיבה הגבוהה "שבי חברון".

הרשות הפלסטינית טרם הודיעה רשמית על אשפוזה, אך גורמים בבית החולים אישרו את הפרטים ל--ynet. על פי הפרטים הידועים בשלב זה, עבאס הועברה לישראל לצורך ניתוח מורכב ברגלה, שדורש טיפול מקצועי שלא קיים ברשות הפלסטינית, וזהותה נשמרת בסוד.

מחוץ לחדר במחלקת הנוירו-כירורגית/אורטופדית בו אושפזה, הוצבו שומרים 24 שעות, וזהותה נשמרה בסוד.

מבית החולים אסותא נמסר כי "אסותא איננה נוהגת להתייחס לדבר הימצאותם של חולים הבאים בשעריה או לטיפולים שעברו, מתוך תפיסה של שמירה על פרטיות המטופל, על כן לא נוכל לאשש או להכחיש כל מידע בקשר למטופלת".

עם פרסום המידע התארגנו גורמי ימין קיצוני בראשות ד"ר מיכאל בן-ארי, ברוך מרזל ופעילים נוספים, להפגין מול בית החולים בתל אביב. ההפגנה תחל בשעה 20:00
בית חולים הפגנה אבו מאזן אשתו אסותא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד