כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הנער התקשר למשטרה ולחש: "חטפו אותי"

בשיחה שהתקבלה במוקד 100 של המשטרה, לחש החטוף "חטפו אותי" • השוטרים לא ייחסו משמעות לשיחה, ולא נחלצו לפעולה • רק כ-5 שעות לאחר מכן ההורים הגיעו להתלונן בתחנה, והשוטרים הבינו שהשיחה היתה אמיתית • המשטרה: "ישנם פרטים רבים הקשורים לחקירה ולא ניתן להתייחס אליהם כעת"

הנער התקשר למשטרה ולחש: "חטפו אותי"
פלאש 90

לפני זמן קצר הותר לפרסום, כי אחד הנערים שנחטף, הוא זה שהתקשר למוקד 100 של המשטרה, ובה לחש "חטפו אותי". השיחה אשר הוקלטה, הגיעה בחמישי בלילה בשעה 22:25 למוקד המשטרה.

במשטרה הוחלט שלא להתייחס ברצינות להודעה, זאת מאחר וישנם שיחות רבות הנחשבות כהטרדות. בשיחה לא היה אלמנט מיוחד שהחשיד את השוטרים כי אכן מדובר באירוע חטיפה אמיתי.

רק כ-5 שעות לאחר מכן, כשההורים הגיעו להתלונן על היעדרות בניהם, הבינו במערכת הביטחון כי מדובר בשיחה אמיתית, והתחילו לפעול בהתאם.

כלל גורמי הביטחון פועלים לאיתורם וחילוצם של שלושת תלמידי הישיבה החטופים, גיל-עד שאער (16) מטלמון, נפתלי פרנקל (16) מנוף איילון, תלמידי ישיבת "מקור חיים" בכפר עציון, ואייל יפרח תושב אלעד (19), תלמיד הישיבה הגבוהה "שבי חברון".

על פי הפרסומים, השלושה עלו על טרמפ באיזור אלון שבת ביום חמישי סמוך לשעה 22:00 בלילה, כאשר הם בדרכם מהישיבה בה למדו, לעבר ביתם.

במשטרה טרם התייחסו לכך ספציפית, אך הגיבו מוקדם יותר ואמרו: אנו עדים לפרסומים שונים בנוגע לוועדות בדיקה שמונו במשטרת ישראל. הרינו להבהיר כי פרסומים אלה חסרי שחר, ולא מונתה כל ועדת בדיקה.

"מטבע הדברים, ישנם פרטים רבים שקשורים לחקירה ולא ניתן להתייחס אליהם בנקודת זמן זו" נאמר בהודעה. "בימים אלה משטרת ישראל מרכזת מאמצים עילאיים, יחד עם צה"ל והשב"כ, באיתור שלושת הנערים החטופים ובהחזרתם, וזו כעת המשימה העיקרית בה מתמקדת המשטרה".
משטרה טלפון חברון חטופים חטפו אותי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד