י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

התראת טרנד לקיץ הקרוב: גווני פסטל בעיצוב הבית

תוספת צבעונית, רומנטית קטנה, למצב רוח מרומם במשך כל ימות השנה

צילום שי אדם
צילום שי אדם

גווני הפסטל הינם צבעים עדינים המעלים בנו אסוציאציות חיוביות, משדרים קלילות ואף ילדותיות ומוסיפים לחלל הבית רכות ועליזות. בקיץ הקרוב ורוד בהיר, תכלת, ירקרק-אגס, צהוב רך ועוד כובשים את תחום העיצוב, וניתן לראותם מככבים במגוון אלמנטים ברחבי הבית!

גווני פסטל נראו באופן נרחב על מסלולי תצוגות האופנה השנה אצל מעצבים גדולים כמו דונה קארן, מארה הופמן ועוד רבים. עיצוב הבית ועולם האופנה הולכים יד ביד ומושפעים זה מזה וכך נולדים טרנדים חדשים. צבעי גלידה הם דרך מצוינת להכניס שיק לחדר. הם יעניקו באופן אוטומטי זוהר לחדרי הבית, במיוחד בשעות הערב.

"גווני פסטל יכולים לבטא אישיות, להוסיף עניין ולשפר פלאים את העיצוב. הם ידועים כמשפיעים עלינו ועל תחושותינו בצורה חיובית ובדיוק בשל כך, אנשים נוטים לשלב בבית בכלל ובחדרי תינוקות בפרט גוונים אלה". מסבירה ויקטוריה יוסל, מנהלת מחלקת העיצוב ב"ורדינון". "כיום גווני הפסטל קיימים במגוון פריטי עיצוב. עם זאת, חשוב לזכור כי למרות שהם מספקים מרחב מרגיע עבור הילדים וגם עבור ההורים, ערבוב לא נכון של צבעים יכול להפוך במהרה כל חדר לבעל מראה של חנות ממתקים מתוקה עד בחילה. כמו בכל דבר אחר בחיים, יש לבצע בחירות מושכלות גם כשזה נוגע לבחירת הגוונים וערבובם".

"מחקרים מוכיחים כי צבעי פסטל מרגיעים ומשרים תחושה אופטימית גם בלי כוונת תחילה לכך". מסבירים מעצבי נעמן. "לכן, מומלץ לשלב אלמנטים ופריטים בגוונים אלה באזורי מנוחה כמו חדרי שינה, חדרי ילדים, סלון ופינות אוכל. היופי בצבעי הפסטל הוא יכולת המשחק עם מגוון פריטים שונים היוצרים מראה הרמוני וממושך. אגרטלים בגווני פסטל למשל, ייראו נהדר עם פרחי בר צבעוניים בתוכם, או כלי אחסון לסוכר ותבלינים בגוונים שונים יעניקו למטבח לבן מראה חדשני ורענן. צבעי הפסטל מעניקים מראה שקט ונעים ומשדרגים במהירות כל פינה הזקוקה לנגיעת צבע חיה בבית."




צילום: שי אדם

טרנד צבעי הפסטל הוא רב עונתי וניתן לראות פריטים בגוונים אלו בכל ימות השנה. זניחת הקו השגרתי והממוסד של הצבע הלבן עם הזמן נעלם ואת מקומו תופס הקו הצבעוני המחייה. כיום, מעצבים רבים מעוניינים להוסיף נקודת מבט מחויכת ואופטימית בגוונים עליזים ורכים במגוון פריטי עיצוב בבית. גווני פסטל בהירים ישדרגו כל חלל אך עם זאת חשוב לא להגזים.

הניחו לפריטי עיצוב הבית להכניס לחייכם מימד משחרר הגורם לחיוך תמידי גם עם כתוספת צבעונית קטנה המשנה את מצב הרוח.








עיצוב הבית הום סטייליניג מצעים צבעי פסטל אדריכלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד