כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

האב בכה: "מחכה לעטוף אותך בטלית בברכת כהנים"

אופיר שעאר, אביו של בן הישיבה החטוף גילעד, דיבר הערב לפני התקשורת: "תודה לעם ישראל. תמשיכו להתפלל"

אופיר שעאר. צילום: פלאש90
אופיר שעאר. צילום: פלאש90

אופיר שאער, אביו של גילעד, דיבר הערב (שני) לפני התקשורת בשער יישובו טלמון.

בתחילת דבריו אמר: "אני רוצה להגיד תודה לעם ישראל. אומרים לנו שנאחנו משדרים עוצמה, אבל אני חייב להגיד לכם שהעוצמה הזו באה מכם. תמשיכו להתפלל, לחזק אחד את השני ולחזק את כוחות הביטחון וממשלת ישראל שעושים ימים כלילות למען ילדינו".

עוד אמר אביו של החטוף כי : "אנו מרגישים את החיבור של כל הקהלים והציבור. היו אצלנו נציגים של כל הקשת הפוליטית וכולנו מאוחדים סביב העניין. אנחנו מקבלים טלפונים של אנשים מכל עם ישראל ומקבלים חיזוק מכל העולם שמתפללים עבור ילדינו.

"ממשלת ישראל, ראש הממשלה, צה"ל וכוחות הביטחון", המשיך האב ואמר, "עושים את המירב ואנו מבקשים לחזק את ידיהם".

לסיום אמר האב בדמעות: "אנחנו סומכים על גלעד שיש לו אמונה חזקה וכוח גדול. אני מתפלל לבורא עולם שנראה אותם כאן לצידנו במהרה, אני מחכה לעטוף אותך בטלית בברכת הכהנים ולהגן עליך".

גם הורי החטוף אייל יפרח דברו לתקשורת ואמרו: "אנחנו יוצאים לעם ישראל, לעם החזק והנפלא הזה שנמצא פה בחוץ. אנחנו מאמינים בני מאמינים, אנחנו מאמינים שכל מה שהשם עושה הכל לטובה.
אנחנו רוצים להגיד לעם ישראל תודה רבה. על החיבוק הנפלא, על התפילות, על הקבלות. על ההתאחדות הגדולה שיש בעם הזה. אנחנו קוראים להמשיך ולהתפלל".

האם איריס אמרה, "אנחנו אוהבים אתכם מכל הלב. מרגישים את הלב החם שלכם אלינו. עד לתוככי ליבנו. זה עובר גם לילדים שלנו. לאיילי, לגיל-עד ונפתלי. אני מתחננת מעמקי ליבי: תמשיכו להתפלל. איילי שלנו, אנחנו אוהבים אותך. עם ישראל מתפלל עליך. תסתכל איזה יופי של עם. תחבק חזק חזק את גיל-עד, את נפתלי. אתה כזה איילי. אתה חזק. אתה חזק בשבילם ובשביל כולנו.
הלב שלנו קרוע, שבור, ועם זאת הלב מאמין. מאמין שתחזרו הביתה בשלום בריאים ושלמים".
חטוף בן ישיבה גילעד צה''ל טלמון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד